AMICA

Główna nagroda w konkursie „Polska Firma – Międzynarodowy Czempion”

Główna nagroda w konkursie

Grupa Amica po raz drugi z rzędu otrzymała nagrodę główną w kategorii „Eksporter” w organizowanym corocznie konkursie „Polska Firma – Międzynarodowy Czempion”.

Podczas finałowej gali, która odbyła się 3 grudnia w Warszawie, odebrał ją reprezentujący firmę Michał Rakowski, członek zarządu grupy Amica. Była to już ósma edycja konkursu dla polskich firm odnoszących sukcesy na światowych rynkach. Firmy nominowane w konkursie, w tym Amica, odznaczają się odwagą we wchodzeniu na globalne rynki, podejmowaniem ryzyka inwestycji, a także tworzeniem innowacyjnych produktów i usług.

– Strategia grupy Amica zakłada dalszy rozwój na rynkach zagranicznych. Ponadto planowane są inwestycje w automatyzację i digitalizację procesów w firmie. Dlatego cieszymy się, że po raz kolejny zostaliśmy wyróżnieni w konkursie, w którym doceniane są odwaga, innowacyjność i siła polskiej marki na zagranicznych rynkach – mówi Tomasz Pietrzyk, rzecznik prasowy grupy Amica.

Podczas finałowej gali, która odbyła się w Warszawie 3 grudnia 2019 r., zwycięzcom wręczono statuetki i dyplomy. Dla grupy Amica nagroda jest ważna podwójnie, bo za osiągnięcia w eksporcie została doceniona już po raz drugi. Kapituła konkursu dostrzega sukcesywną ekspansję Amiki, której najważniejszym akordem w roku 2019 było pozyskanie licencji na produkcję dużych AGD pod marką Fagor.

Dzięki rozszerzaniu zasięgu marek będących w jej portfolio grupa Amica z powodzeniem konkuruje z największymi globalnymi koncernami. Atutem grupy, obok długofalowej wizji rozwoju, jest też własna komórka R&D, która regularnie wprowadza użyteczne innowacje we wszystkich kategoriach produktowych. Sama uroczystość była doskonałą okazją do nawiązywania biznesowych relacji z najdynamiczniej rozwijającymi się inwestorami i eksporterami.

Organizatorem merytorycznym konkursu jest PwC, organizatorem medialnym „Puls Biznesu”. Konkurs jest objęty patronatem honorowym Ministerstwa Rozwoju.

2020-01-02
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket