Warszawskie studio deweloperskie Mindhive stworzyło aplikację mobilną Plibo. To pierwsza polska platforma oferująca ekspresowe usługi naprawczo-remontowe.
Plibo łączy klientów ze sprawdzonymi fachowcami, którzy wyeliminują drobne usterki w domu oraz biurze. Użytkownik za jej pośrednictwem może zamówić fachowca do konkretnej usterki. Zakres oferowanych usług jest szeroki i dotyczy obecnie napraw hydraulicznych, elektrycznych, stolarskich i ślusarskich. W ofercie można również znaleźć wynajęcie „złotej rączki” do napraw nieuwzględnionych w spisie, co oznacza, że wachlarz usług remontowych i wykończeniowych jest nieograniczony. Ogromną zaletą korzystania z usług Plibo jest krótki czas realizacji zlecenia. Wykonawcy zobowiązani są dotrzeć do klienta w czasie nie dłuższym niż 4 godziny od zaakceptowania zlecenia. Projekt Plibo to innowacyjne i nowatorskie przedsięwzięcie, które wystartowało niedawno, bo w październiku 2019 r. Obecnie aplikacja dostępna jest dla mieszkańców Warszawy. Aplikację na system operacyjny Android można bezpłatnie pobrać ze sklepu Google Play. W niedalekiej przyszłości oferowana będzie również dla użytkowników iOS.
– Życie stawia przed nami wyzwania, które okazują się trudniejsze, niż mogłoby się wydawać. Znalezienie i zamówienie fachowca do konkretnej usterki wymaga intensywnego surfowania po Internecie oraz wykonania kilku telefonów, co oczywiście wiąże się z czasem, którego często brak. Chcemy pokazać, że z aplikacją Plibo każdą nagłą awarię w domu czy biurze da się łatwo i ekspresowo wyeliminować – mówi Adam Bielański założyciel i prezes Mindhive.
© 2024 InfoMarket