PLATFORMA CANAL+

Nowe wyzwania, nowe możliwości

Nowe wyzwania,

O nowej platformie Canal+ rozmawiamy z Arturem Przybyszem wiceprezesem zarządu ds. sprzedaży i logistyki platformy Canal+.

Redakcja: Panie Arturze ostatni nasz wywiad był w momencie kiedy tworzyła się platforma nc+. Może Pan podsumować, co udało się zrobić przez te 7 lat.

Artur Przybysz: Przede wszystkim udało się nam utrzymać zaufanie naszych abonentów i pozostać liderem w obszarze płatnej telewizji premium w Polsce. Przez te lata nadal bardzo mocno inwestowaliśmy w zmieniający się rynek telewizyjny, wprowadzaliśmy do polskich domów kolejne technologie i wróciliśmy do strategicznych inwestycji Canal+ w produkcje własne oraz koprodukcje. Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszych wyników i będziemy dalej kontynuować budowę silnej marki Canal+.

Nowa platforma Canal+ to ci sami udziałowcy, a jakie cele wyznacza sobie kierownictwo na najbliższe lata?

Chcemy nadal dostarczać naszym abonentom najlepszej rozrywki premium, z wykorzystaniem najnowszych technologii. Już teraz jesteśmy absolutnym liderem rynku jeśli chodzi o dostęp telewizyjny do filmów, seriali i sportu w 4K. Udało nam się to zbudować w zaledwie dwa lata. Niebawem będziemy również bardzo dynamicznie rozwijać się w segmencie internetowym, dzięki planowanej usłudze myCANAL, która całkowicie zmieni sposób myślenia na temat telewizji. Obserwujemy również niesłabnące zainteresowanie naszymi rozwiązaniami internetu i telefonii komórkowej, w każdym kwartale notujemy wysokie pozycje w rankingu przenaszalności numerów. Nie zapominamy również o mocnych inwestycjach w kontent i zabezpieczaniu dla naszych abonentów najważniejszych praw filmowych i sportowych, to DNA naszego biznesu.

Czy spodziewa się Pan w zrostu klientów Platformy Canal+?

Od kilku lat notujemy stabilny wzrost bazy abonenckiej, co kłóci się z często spotykaną na rynku opinią, że „telewizja umiera”. Oczywiście, widzimy ogromny wzrost jeśli chodzi o konsumpcje na platformach VOD, ale „klasyczna” telewizja ma się bardzo dobrze – każdego miesiąca treści na platformie Canal+ ogląda ponad 2 miliony odbiorców. Niebawem wprowadzimy również na rynek usługę OTT myCANAL, która znakomicie wpisze się w trendy rynkowe, otwierając Canal+ kolejne możliwości szerokiej dystrybucji. W przyszłość patrzymy bardzo pozytywnie.

2019-12-03
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket