BABYLISS PARIS

W nowym wcieleniu

Sezon jesienno-zimowy marka BaByliss wita w całkowicie odświeżonej i rewolucyjnej odsłonie. Efektowna zmiana identyfikacji wizualnej ma swoją premierę pod hasłem „Get your look”.

Od lat BaByliss podąża za trendami, rewolucjonizując branżę produktów z kategorii beauty. Marka wykorzystuje najnowsze technologie, projektuje rozwiązania idealnie sprawdzające się w stylizacji i dopasowane do oczekiwań współczesnych konsumentów. To właśnie dzięki tym innowacjom w domowym zaciszu każdy może osiągnąć efekt rodem ze światowych wybiegów modowych.

Mocna koncentracja firmy BaByliss na kategorii „fashion” akcentuje również współpraca z wyjątkowej sławy stylistami fryzur. Ambasadorami marki zostali Syd Hayes oraz Paul Percival, którzy pracowali przy pokazach takich projektantów jak Valentino, Gucci czy Louis Vuitton, stylizując największe gwiazdy, m.in. Ritę Orę, Cheryl Cole i The Spice Girls.

BaByliss nieustannie szuka nowatorskich rozwiązań, dlatego po raz pierwszy łączy dwie kategorie produktów – męską i damską dla jeszcze większej wolności wyboru i radości z wyrażania siebie. Marka ma w ofercie takie produkty jak suszarki, prostownice, lokówki, maszynki do strzyżenia i trymery do zarostu. Wszystko w najlepszym standardzie i jakości spotykanej do tej pory jedynie w profesjonalnych salonach czy u światowych stylistów. Teraz wszystko w zasięgu każdego użytkownika.

Produkty BaByliss w zupełnie nowym wydaniu, z odświeżonym designem opakowań, zostaną wprowadzone na rynek w październiku 2019 r. i dostępne będą we wszystkich punktach sprzedaży detalicznej u partnerów marki.

W nowym wcieleniu
W nowym wcieleniu
W nowym wcieleniu
W nowym wcieleniu
2019-10-11
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket