Profesjonalna pielęgnacja w domu

Profesjonalna pielęgnacja

Rozmowa z Marcelą Chmielowską-Kusz – właścicielką i ambasadorką marki Beautifly

Redakcja: Skąd pomysł na utworzenie marki Beautifly?

Marcela Chmielowska-Kusz: Od zawsze fascynowała mnie branża beauty oraz produkty tworzone z myślą o kobietach. Kilka lat temu miałam możliwość reprezentowania Polski na międzynarodowym konkursie Miss Universe w Stanach Zjednoczonych. Przyjechały tam kobiety ze wszystkich stron świata, różne kanony piękna. Miałam okazję zobaczyć, jak każda z nich codziennie przygotowuje się do sesji zdjęciowych, pokazów mody oraz eventów organizowanych przez marki kosmetyczne. Jedne wstawały o świcie, by zdążyć zrobić makijaż, przykleić sztuczne rzęsy, zakręcić włosy, inne stawiały na większą naturalność, a jeszcze inne miały swojego fryzjera czy makijażystkę, którzy dbali o każdy detal. Jedną rzeczą, która je łączyła, było to, że każda z nich w swoim kraju była uważana za kanon piękna. Moim celem stało się, stworzenie produktów, które pomogą każdej kobiecie zadbać o swoją urodę, znaleźć czas dla siebie bez względu na to, kim są, czym się zajmują i skąd pochodzą. Prywatnie od dwóch lat sama jestem mamą i wiem, jak niekiedy ciężko jest wszystko pogodzić, nie wspominając już o czasie tylko dla siebie. Dlatego tym bardziej teraz produkty Beautifly są moimi ulubionymi urodowymi gadżetami.

W jakich segmentach produktowych funkcjonuje Beautifly?

Skupiamy się głównie na produktach do pielęgnacji twarzy i ciała. Chcemy stworzyć każdej kobiecie możliwość dbania o urodę w domu, kiedy nie ma czasu na częste wizyty u kosmetyczki.

W jakim kierunku rozwijać się będzie oferta marki?

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się marką. Obecnie w portfolio mamy ponad 20 produktów. Słuchamy potrzeb naszych klientów i tworzymy produkty profesjonalne do użytku domowego. Kolejnym krokiem będzie rozwój i poszerzenie obecnych kategorii. W swoich produktach dużą wagę przywiązujemy również do bezpieczeństwa użytkowania. Wszystkie przed wprowadzaniem na rynek są poddawane drobiazgowym testom, ponieważ, obok skuteczności, bezpieczeństwo naszych klientów to dla nas priorytet.

Które produkty szczególnie wyróżniają się w ofercie?

Największą popularnością cieszą się w tym momencie szczoteczki do oczyszczania twarzy. Stworzyliśmy całą serię, skierowaną do różnych grup docelowych, typów cery, aktywności użytkownika, tak, żeby zaspokoić potrzeby każdej kobiety. Nasze szczoteczki produkujemy z silikonu medycznego, więc są bezpieczne i nie ma ryzyka, że skóra będzie podrażniona lub uczulona. Dodatkowo wszystkie szczoteczki wyposażyliśmy w innowacyjne funkcje (np. B-Clean) lub zaopatrzyliśmy w atrakcyjne akcesoria (np. B-Pure).

2019-10-01
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket