AMICA

Zaznacza obecność w kanale SMK

Zaznacza obecność

Wraz z wprowadzeniem do sprzedaży nowej linii AGD X-type firma Amica wzmacnia swoją pozycję w sektorze studiów mebli kuchennych, z którego korzystają najlepsze marki na rynku.

Specyfikę kanału SMK kształtują szczególnie wymagający klienci, którzy decydują się na zamówienie zindywidualizowanego projektu kuchni, do którego od razu zostaną dopasowane konkretne AGD do zabudowy. Żeby sprostać takim wymaganiom, Amica od lat rozwija swoją ofertę tak, żeby klienci mieli maksymalnie duży wybór urządzeń i rozwiązań technicznych, które będą dopasowane do ich indywidualnych potrzeb i stylu życia.

Nowa linia do zabudowy Amica X-type pozwoli nam wzmocnić pozycję w sektorze studiów mebli kuchennych. To naturalna kontynuacja strategii, jaką wdrożyliśmy w ubiegłym roku, otwierając wyjątkowy w skali kraju firmowy showroom, a zarazem jeden z naszych celów biznesowych. Żeby to osiągnąć, niezbędne jest posiadanie szerokiego portfolio produktów do zabudowy, które wykraczają poza najpopularniejsze piekarniki, płyty grzejne czy okapy. Wprowadzając do sprzedaży m.in. chłodziarki do wina i szuflady grzejne, chcemy dać naszym klientom pełną swobodę aranżacji kuchni i wyboru sprzętu, który usatysfakcjonuje nawet najbardziej wymagających użytkowników – powiedział Tomasz Pietrzyk, PR manager grupy Amica.

2019-04-24
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket