BOSCH

Laboratorium Pana Korka i pralki

Laboratorium

Wyjątkową i zarazem niezwykle interesującą konferencję przygotowała pod koniec tego roku marka Bosch. Zostali na nią zaproszeni czołowi dziennikarze wraz ze swoimi pociechami. Miejscem spotkania był nowo otwarty w Warszawie klub dla dzieci Airo Space Kids, w którym stworzono specjalnie na tę okazję minilaboratorium. Dzieci wraz z rodzicami oraz szalonymi i zabawnymi naukowcami z Laboratorium Pana Korka przeprowadzili serię intrygujących eksperymentów.

Na naukowy warsztat trafiło sześć ważnych i skutecznych funkcji, które stosowane są w pralkach Boscha, a które efektownie przebadano z użyciem praw chemii, fizyki oraz elektrotechniki. Wywoływano więc pioruny, podłączano ochotników do „prądu”, tworzono zmienne pola magnetyczne czy prezentowano cząstki i modele z niezwykle pomocnym w praniu tlenem. Oczywiście nie zabrakło mieszania różnych związków i substancji, aby tworzyć spektakularne, zaskakujące w swym przebiegu widowisko, towarzyszące każdemu ważnemu eksperymentowi chemicznemu. Jakby tego było mało, zamykano rodziców z dziećmi w wielkich bańkach mydlanych i celowo brudzono prowadzących, którzy następnie ze stoickim spokojem czyścili się za pomocą nowoczesnych związków oraz… gaśnicy. Na koniec spotkania dzieci przeprowadziły jeszcze jeden dodatkowy „eksperyment” – tym razem artystyczny. Przy użyciu specjalnych szablonów, ale według własnych inspiracji pomalowały pralkę, którą marka Bosch przekazała do jednego z warszawskich domów dziecka.

Koncepcja tej nietuzinkowej i odmiennej od tradycyjnych spotkań konferencji o ogromnych walorach edukacyjnych towarzyszyła szeroko zakrojona akcja promocyjno-informacyjna, jaką prowadziła i prowadzić zapewne jeszcze będzie marka Bosch w segmencie pralek. Ma ona przekonać konsumentów do zalet unikalnych rozwiązań i systemów, jakie stosuje niemiecka marka w swoich produktach. Kampania prezentowana w wielu mediach przeprowadzona była wspólnie z dziećmi i skupiła się na sześciu sztandarowych funkcjach, którymi są i-DOS, ActiveOxygen, ActiveOxygen Refresh, Eco- Perfect, TimePerfect oraz Start/Pauza.

Dla większej efektywności i skuteczności przekazów skupiono się na wyjątkowym schemacie komunikacji, który opierał się na profilowaniu różnych grup konsumentów. W praktyce znalazło się więc aż sześć różnych obrazów reklamowych – dla eleganckich i aktywnych (ActiveOxygen Refresh), zapominalskich i roztargnionych (Start/Pauza), wygodnych i kochających nowinki techniczne (i-DOS), dbających o swój wygląd, ale i garderobę (ActiveOxygen), oszczędnych i dbających o środowisko (EcoPerfect) czy zabieganych i goniących czas (TimePerfect).

2018-12-04
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket