KRYSIAK

Nie zwalnia tempa – rebranding kolejnych marek

Nie zwalnia tempa

Po wprowadzeniu na początku 2018 r. nowego logotypu, hasła przewodniego i modernizacji salonu sprzedaży firma Krysiak Sp. z.o.o. nie spoczywa na laurach. Rebrandingu spójnego z dotychczasową identyfi kacją wizualną doczekały się kolejne marki. Na rynek wprowadzona została też zupełnie nowa marka dla profesjonalistów – Faworyt Pro.

Spośród marek w portfolio firmy Krysiak, marki Lider, Handy i Faworyt zyskały nowe logotypy, które wraz z odświeżonymi opakowaniami stanowią dalszy ciąg zmian wizerunkowych firmy Krysiak.

– Zdecydowaliśmy się na rebranding ze względu na rynkowe trendy i oczekiwania klienta. Nowy design naszych marek ma odzwierciedlać ich główne cechy i zorientowanie na różne grupy odbiorców – mówi Artur biorców Krysiak, wiceprezes zarządu w firmie Krysiak.

Z kolei nowość w ofercie – Faworyt Pro – to marka dealerska przeznaczona dla profesjonalistów. – Jesteśmy niezwykle dumni z nowej marki. Nasi klienci w pełni poznają ją w ofercie na sezon 2019. Obejmuje ona kosiarki spalinowe oraz elektryczne wyposażone w podsystemy o wydłużonej żywotności, a także dłuższej, 3-letniej gwarancji – podkreśla Artur Krysiak. Design logo i opakowań utrzymany w odcieniu energetycznej czerwieni ma podkreślać dynamizm oraz fakt, że produkty pod szyldem Pro zostały stworzone dla pewnych siebie, szybko żyjących użytkowników.

2018-11-27
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket