REMINGTON

„Bądź sobą po swojemu”

„Bądź sobą

Zainaugurowana podczas spotkania prasowego nowa strategia marki Remington „Bądź sobą po swojemu” stoi w opozycji od nieosiągalnych ideałów urody promowanych przez media zarówno społecznościowe, jak i tradycyjne.

Pokazuje ona, że w każdym z nas tkwi piękno, a sposób na nie należy po prostu odnaleźć. Kampania „Bądź sobą po swojemu” to początek nowej strategii komunikacji. Poza działaniami z zakresu szeroko pojętego marketingu producent chce przeprowadzić akcję CSR pod tym samym hasłem. Zaproszona do projektu Katarzyna Hajduga – trenerka osobowości poprowadzi w kilku miastach w Polsce bezpłatne warsztaty z asertywności wobec obrazu rzeczywistości w mediach społecznościowych oraz budowania poczucia własnej wartości. Spotkania, na które zapisy ruszyły jesienią 2018 r., odbędą się w mniejszych miastach, np. Lublinie czy Rzeszowie. Aby wziąć w nich udział, trzeba będzie zarejestrować się poprzez formularz zgłoszeniowy. Liczba miejsc jest ograniczona i decyduje kolejność zgłoszeń.

2018-11-07
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket