MIO

Łukasz Tetkowski na stanowisku marketing managera

Łukasz Tetkowski

MiTAC Europe Ltd Oddział w Polsce, właściciel marki Mio, rozpoczął współpracę z Łukaszem Tetkowskim, który od października jest nowym marketing managerem.

Do jego obowiązków należą koordynacja wszelkich działań marketingowych w obszarze cyfrowego marketingu, trade marketingu, brandingu oraz kreacji i komunikacja z mediami przy wsparciu agencji 4Publicity. – Wdrażanie strategii marketingowej oraz komunikacyjnej w firmie, która jest obecna i rozpoznawalna na europejskim rynku, to duże wyzwanie, a zarazem wyróżnienie. Moim celem jest wzmocnicie pozycji Mio jako lidera sprzedaży inteligentnych nawigacji samochodowych i rowerowych oraz wideorejestratorów jazdy. Zależy nam na zwróceniu uwagi klientów na możliwości, jakie dają rozwiązania oferowane przez markę – mówi Łukasz Tetkowski, marketing manager MiTAC. – Łukasz Tetkowski ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży nowych technologii, dlatego z pewnością wzmocni nasz zespół. Mamy nadzieję, iż wiedza i doświadczenie Łukasza zaowocują wieloma udanymi projektami – skomentował Mariusz Manowski, CEE country director firmy MiTAC.

2018-11-05
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket