Użytkownik

Zaloguj

Zarejestruj

Sekcje

VORDON

Nowa identyfikacja wizualna

Nowa

Nowy logotyp podkreśla gwarancję jakości produktów oferowanych pod marką Vordon. Nowe logo, zachowując uniwersalny i ponadczasowy charakter, symbolizuje nowoczesność, troskę o klienta i innowacyjność oferowanych produktów.

Ostatnie lata to czas dużych zmian w firmie Profit Plus, będącej właścicielem marek: Vordon, Medivon i Beautifly. Oferta produktowa marki została dostosowana do oczekiwań klientów i mocno się powiększyła. Z dwóch kategorii produktowych w 2010 r. (nawigacje, radia samochodowe) dziś pod marką Vordon klienci mogą znaleźć kilkanaście kategorii elektroniki użytkowej. – W ostatnich latach wykonaliśmy z produktami Vordon ogromną pracę. Nowy Vordon to wizja silnej, nowoczesnej technologicznie marki. Dzisiejszy rynek wymaga nie tylko posiadania bardzo dobrych produktów i świetnej załogi. Konieczna jest atrakcyjna wizualnie oprawa i emocje, które budzi marka. Nowe logo symbolizuje troskę o klienta i nowoczesność stosowanych rozwiązań. To podsumowanie kierunku, w jakim zmierza Vordon – powiedział Krzysztof Kusz, prezes zarządu Profit Plus Sp. z o.o. – Zmiana logotypu oraz całej identyfikacji wizualnej jest naturalnym efektem poszerzenia zakresu działalności naszej firmy oraz przeobrażenia jej struktury na przestrzeni 8 lat działalności. Dotychczasowe logo „z czerwoną V-ką” było przez niektórych klientów odczytywane jak „ORDON”, stąd dodatkowy impuls do tej zmiany – dodaje Bernard Bartman, wiceprezes Profit Plus. Nowe logo jest sukcesywnie wprowadzane na produktach oraz na wszystkich wykorzystywanych do tej pory nośnikach. Stare logo będzie można zobaczyć na produktach do wyczerpania ich zapasów.

2018-11-05

Kontakt z redakcją

Zapisz się do newslettera

© 2018 InfoMarket