IFA

Targi IFA 2018 dla konsumentów i biznesu

Targi IFA 2018 dla konsumentów i biznesu

Współczesne targi IFA to miejsce spotkań konsumentów, ale także forum dla spotkań biznesowych, startupów i dla dyskusji o przyszłych rozwiązaniach. Ich dynamiczny rozwój przyciąga coraz więcej handlowców i konsumentów elektroniki użytkowej.

Największe na świecie targi elektroniki użytkowej i AGD przyciągnęły w tym roku 252 000 odwiedzających, to wynik najlepszy w historii. IFA ma coraz większe znaczenie dla światowych marek i sprzedawców detalicznych – większe niż kiedykolwiek wcześniej. Prawie 150 000 handlowców uczestniczyło w targach, a ponad 50 proc. odwiedzających pochodziło z zagranicy, co oznacza nowy rekord wszech czasów na arenie międzynarodowej.

Targi odbywają się we właściwym czasie, przed takimi wydarzeniami jak Czarny Piątek, Dzień Singla w Chinach i Boże Narodzenie. Przemysł i handel są w dobrym nastroju, potwierdzają go rekordowe zamówienia na poziomie 4,7 mld euro.

Tegoroczna IFA odbywała się w dwóch miejscach: tradycyjnej przestrzeni IFA – Berlin Exhibition Grounds i IFA Global Markets (tylko dla odwiedzających branżę) w Station Berlin na Gleisdreieck. 1814 wystawców wynajęło 161 200 m2 wystawienniczej powierzchni.

Ogromne wydarzenie medialne staje się jeszcze bardziej globalne. Dziennikarze z 75 krajów poinformowali o ogromnym zakresie innowacji i trendów technicznych prezentowanych na targach IFA. Jens Heithecker, dyrektor wykonawczy IFA, powiedział: – W tym roku przyciągnęliśmy 570 dziennikarzy z 75 krajów na całym świecie, więcej niż w ubiegłym roku. Globalna aktywność mediów gwałtownie rośnie, 160 krajów raportowało wydarzenia na IFA. To naprawdę pokazuje globalne znaczenie naszego wydarzenia.

2018-09-10
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket