Nowa kampania wizerunkowa

Nowa kampania wizerunkowa

Wiedza zdobyta dzięki doświadczeniu oraz szeroko zakrojonym badaniom społecznym i analizom, w tym obserwacji uczestniczącej, przysłużyła się twórcom nowej strategii komunikacji marki Amica oraz startującej kampanii reklamowej.

Reżyserem spotu reklamowego został Michał Marczak, nagrodzony na Sundance za film „Wszystkie nieprzespane noce”, a za zdjęcia odpowiadał nominowany do Oscara Łukasz Żal („Ida”). Hasło kampanii brzmi: „Każdy dzień to inna historia, dlatego codziennie jesteśmy z Tobą”.

– Wyniki przeprowadzonych przez nas badań etnograficznych i analiz rynkowych zainicjowały wdrażanie zmian wizerunkowych w grupie Amica. Ukoronowaniem tej wielomiesięcznej pracy jest nasz rebranding – nowy logotyp „Amica for living” oraz produkcja spotu wizerunkowego we współpracy ze światowej klasy artystami. Dzięki temu możemy podkreślić nasze blisko 70-letnie doświadczenie i pokazać, że Amica oferuje przemyślane, życiowe rozwiązania, które wspierają ludzi każdego dnia – powiedział Paweł Rydz, dyrektor marketingu w Grupie Amica.

Kampania reklamowa potrwa do grudnia br. Swoim zasięgiem obejmie telewizję, kina oraz Internet. Wsparcie zapewni kampania banerowa oraz prasa.

Za koncepcją i realizacją kampanii wizerunkowej po raz kolejny stoi agencja ChangeServiceplan, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się ponownie dom mediowy Value Media.

2018-09-10
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket