REMINGTON

Spotkanie wysoko „w chmurach”

Spotkanie wysoko „w chmurach”

Powyższy tytuł absolutnie nie jest przypadkowy i nie odnosi się do uniesionej wysoko głowy, ale zobrazować ma wyjątkowe odczucia, jakie towarzyszyły dziennikarzom na zorganizowanym przez markę Remington spotkaniu. Odbyło się ono na 38. piętrze nowoczesnego wieżowca Warsaw Spire – co ważne, w otoczeniu wyjątkowej panoramy Warszawy.

To tam Remington przygotował dla czołowych mediów inspirujące śniadanie prasowe, prezentując najnowsze produkty do stylizacji włosów. Spotkanie zorganizowane wspólnie przez przedstawiciela marki, spółkę Spectrum Brands oraz agencję kreatywną Magnifico zgromadziło blisko 40 przedstawicieli świata mediów. To im właśnie Katarzyna Krauze, marketing manager opiekującą się marką Remington, opowiedziała o technicznych walorach suszarki AIR3D, która jest z pewnością innowacją na skalę światową. Charakterystyczna, kompaktowa głowica ma wydrążony rdzeń, który świeci się na biało lub niebiesko, sygnalizując gorące lub zimne powietrze.

Unikalna konstrukcja zwiększa przepływ powietrza i minimalizuje jego turbulencje w komorze, zapewniając jego nieprzerwany przepływ, ale też równomierne i nieskazitelne wykończenie w ciągu kilku minut. Dodatkowo silnik znajdujący się w uchwycie suszarki sprawia, że model jest cichszy i lżejszy niż standardowe modele suszarek, co zapewnia maksymalny komfort użytkowania.

Podczas konferencji pokazano także dwa pozostałe produkty, które niedawno poszerzyły ofertę producenta. Mowa o modelu prostownicy z podwieszanymi płytkami AirPlates w wersji kompaktowej oraz o urządzeniu do rozczesywania włosów – Tangled 2 Smooth. Dzięki temu ostatniemu kołtunienie się włosów i problem z plątaniem mogą odejść do lamusa. Miękkie ząbki szczoteczki bowiem poruszają się w tył i w przód podczas czesania, delikatnie rozplątując wszelkie pęki czy sklejenia włosów. Dodatkowo bezprzewodowe urządzenie zapobiega ciągnięciu włosów i można go używać na mokrych, wilgotnych lub suchych włosach.

2018-05-09
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket