Sponsoruje „Jeden z dziesięciu!”

Sponsoruje „Jeden z dziesięciu!”

Producent sukcesywnie promuje swoje produkty w różnych kanałach, od niedawna także w ATL, w tym w telewizji. Producent na przełomie marca i kwietnia podjął się sponsoringu znanego i lubianego programu „Jeden z dziesięciu”.

Adler Europe został sponsorem programu w dniach od 29 marca do 18 kwietnia 2018, stając się fundatorem nagród dla uczestników. Teleturniej „Jeden z dziesięciu” emitowany jest od poniedziałku do piątku w programie TVP1 ok. g odz. 18.50 w czasie największej oglądalności, czyli w tzw. prime time. Telewizja Polska o przeniesieniu programu z TVP2 do TVP1 poinformowała widzów na początku stycznia tego roku. Średnia oglądalność programu wynosi 2,89 mln. widzów, będąc z pewnością dobrym narzędziem do wypromowania marki wśród konsumentów. Program jest prowadzony przez p. Tadeusza Sznuka i cieszy się nieustającym powodzeniem od lat.

W każdym odcinku, pomiędzy 2 rundą eliminacyjną, a finałem wyemitowany zostanie billboard sponsorski producenta, w którym zaprezentowane zostaną takie produkty jak czajnik AD 1225, multicooker CR 6408, strzyżarki AD 2822 oraz AD 2825. Obecność w telewizji wspierana jest też innymi formami promocyjnymi, m.in. kampanią internetową czy prasową.

2018-04-05
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket