MPM

„Włączmy gościnność”

„Włączmy gościnność”

Rozmowa z Konradem Krasnodębskim, dyrektorem marketingu w firmie MPM agd S.A. Konrad Krasnodębski w firmie MPM agd S.A. pracuje od 2011 roku. MPM to polska firma i marka zmechanizowanego sprzętu AGD z blisko 30-letnią tradycją. Od niedawna oficjalny dystrybutor specjalistycznej marki Haus & Luft.

Redakcja: Ostatnie miesiące dla rodzinnej firmy MPM obfitowały w wiele ciekawych i zarazem pozytywnych wydarzeń. Ostatnie kwartały to dla Was chyba wyjątkowo udany okres?

Konrad Krasnodębski: Zdecydowanie tak. Z pełnym przekonaniem mogę powiedzieć, że miniony, 2017 rok, ale i pierwszych kilka miesięcy tego roku to dla nas bardzo udany, wręcz przełomowy czas! Wydarzyło się wiele rzeczy, ale po kolei: przede wszystkim wypracowaliśmy nową strategię komunikacji marki i sprzętu, wprowadzając hasło „Włącz gościnność”. Proste, lecz świetne hasło, prawda? Ponadto zostaliśmy dystrybutorem specjalistycznej marki Haus & Luft, zajmującej się głównie jakością i komfortem otaczającego nas powietrz a – któremu w ostatnim czasie wszyscy dajemy popalić i które w zamian daje popalić nam… Dlatego w pierwszej kolejności wprowadziliśmy urządzenia do oczyszczania powietrza, bardzo potrzebne na naszym rynku i w naszym kraju. Ku naszemu ogromnego zadowoleniu bardzo dobrze przebiły się one przez konkurencję w tym segmencie. Idąc za ciosem i wykorzystując koniunkturę, zamierzamy wprowadzić też urządzenia do nawilżania i uzdatniania powietrza. Pod koniec roku wprowadziliśmy także nową linię produktów z segmentu premium pod nazwą Sam Cook. Marka ta powstała z połączenia bogatych i różnorodnych doświadczeń marki MPM oraz doświadczeń profesjonalnych szefów kuchni z najlepszych restauracji i restauracji hotelowych. Aktualnie jest duże zapotrzebowanie na profesjonalne urządzenia do gotowania, ponieważ ludzie, chociażby pod wpływem rozmaitych kulinarnych talent show, zapragnęli spełniać swoje kulinarne ambicje. Wychodzimy więc naprzeciw tym ambicjom i oczekiwaniom właśnie pod postacią marki Sam Cook, którą w tym roku chcemy rozwijać. Reasumując: tak, ostatnich kilka kwartałów to dla nas okres niezwykle pracowity, ale i udany.

2018-04-10
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket