TOSHIBA

wraca do Polski z nową ofertą telewizorów

wraca do Polski z nową ofertą

Po blisko dwóch latach nieobecności na polskim rynku audiowizualnym Toshiba powraca z nową ofertą telewizorów. Jest to element europejskiej strategii marki, która zakłada obecność Toshiby na kluczowych rynkach.

Realizacja strategii jest możliwa dzięki umowie licencyjnej podpisanej z Grupą Vestel, jednym z największych w Europie producentów sprzętu RTV i AGD. Toshiba TV zamierza już od czerwca br. oferować telewizory zarówno poprzez tradycyjne kanały sprzedaży, jak i sprzedaż online.  Zgodnie z umową zawartą 1 września 2016 r., podczas berlińskich targów IFA, Toshiba przekazała firmie Vestel licencję na produkcję, sprzedaż, marketing i dystrybucję telewizorów pod marką Toshiba na rynku europejskim. Po niespełna roku Vestel, który jest obecnie jednym z największych producentów telewizorów w Europie, wprowadza do sprzedaży nowe linie telewizorów pod japońską marką.

Współpraca firm Toshiba i Vestel

Dzięki zdobywanej przez dekady wiedzy technicznej Toshiba plasuje się w czołówce firm opracowujących nowe konstrukcje i innowacje. Marka znana jest przede wszystkim z produkcji telewizorów wysokiej jakości. Firmy Vestel i Toshiba zawarły paneuropejską umowę licencyjną, która wzmocniła pozycję spółek, zwiększyła ich możliwości produkcyjne oraz zdolności inżynieryjne. Wszystko po to, by oferować widzom lepszą jakość i produkty wyposażone w najnowocześniejsze technologie. Wspólnymi siłami firmy pracują nad konstrukcjami i wprowadzają innowacje, by dalej rozwijać markę. Spółki łączą swoje doświadczenie i zasoby, aby tworzyć dynamiczne, ambitne oferty telewizorów. Zespół projektowy pod nadzorem japońskim jest niezastąpiony w opracowywaniu konstrukcji każdego nowego telewizora. Natomiast szeroka wiedza specjalistyczna oraz duża zdolność produkcyjna firmy Vestel nadają dynamiki przedsięwzięciom marki, napędzając zasięg i liczbę produktów – najważniejsze narzędzia kreowania prawdziwej wartości, z której od zawsze słynie marka Toshiba.

Matthew Lang Dyrektor Zarządzający w Vestel UK odpowiedzialny za rozwój marki Toshiba w Europie, komentuje: wprowadzenie nowych serii oznacza nie tylko tchnięcie nowego życia w dobrze wszystkim znaną markę telewizorów, ale również ożywienie całego przemysłu dzięki atrakcyjnej cenowo ofercie na rynku telewizorów tej klasy. Wykorzystujemy zdolności technologiczne oraz siłę produkcyjną firmy Vestel, by dotrzeć do klienta masowego. Włączamy do naszej oferty technologie wysokiej jakości, na przykład wielkoekranowe konstrukcje OLED, opracowujemy serie telewizorów w atrakcyjnych cenach i o bogatych funkcjach. Wyposażamy telewizory w jakość UHD, takie jak szeroka gama kolorów, aby dać widzom większą satysfakcję z oglądania.

- Polska pozostaje kluczowym rynkiem w Europie Środkowo-Wschodniej dla Grupy Vestel, która od lat jest obecna w naszym kraju poprzez sprzedaż takich marek jak Sharp AGD, czy Hitachi  TV oraz JVC  TV. Zatem naturalnym krokiem było wprowadzenie u nas do sprzedaży najnowszej serii telewizorów Toshiba, które pod względem jakości, unikalnego designu i funkcjonalności mogą konkurować z innymi graczami w tej kategorii produktowej – mówi Andrzej Krop, Dyrektor Zarządzający Vestel Poland sp. z o.o.

Telewizory Toshiba będą dostępne w sprzedaży już w czerwcu br. w sieci sklepów MediaMarkt, Saturn oraz w sklepie internetowym Redcoon.

-Cieszymy się, że Toshiba, znana przede wszystkim z bardzo dobrej jakości telewizorów, wraca na półki polskich sklepów. Po przeanalizowaniu potrzeb naszych klientów podjęliśmy wspólnie z firmą Vestel współpracę gwarantującej nam sprzedaż telewizorów tej marki na wyłączność w Polsce. Wierzymy, że dzięki niej uda nam się przyciągnąć wielu nowych klientów szukających nowoczesnych produktów oraz zapewni właściwą prezentację marki na wymagającym polskim rynku.  – mówi Tomasz Wawszczyk, Członek Zarządy Media Saturn Holding Polska sp. z o.o.

2017-06-05
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket