Aktywność marketingowa to podstawa w tym biznesie – wie o tym marka BaByliss Paris, aktywnie wspierająca najgorętsze wydarzenia modowe.
Ostatnio mieliśmy okazję razem z przedstawicielami marki udać się na jeden z pokazów mody – Krivan Roberta Kupisza. Pokaz odbył się w industrialnej przestrzeni Soho Factory przy ul. Mińskiej w Warszawie, a inspiracją do niego były… góry.
Mimo emocji na wybiegu backstage należał jednak do marki BaByliss, która odpowiadała za fryzury modelek i modeli, na których głowach znalazły się długie warkocze i efekty mokrych włosów. Nadzór nad stylizacją włosów sprawował sam projektant, dla którego dobrze dobrana fryzura stanowi dopełnienie każdej stylizacji.
Oprócz tego przed świętami mieliśmy okazję zobaczyć ekspozycję marki BaByliss na wydarzeniach Yard Sale Mustache (we Wrocławiu, Poznaniu oraz Warszawie), podczas którego producent dbał o fryzury odwiedzających gości – za darmo można było stworzyć wyjątkową fryzurę przy użyciu m.in. Curl Secret, szczotki Brush Liss 3D czy ostrzyć się i wystylizować zarost dzięki najnowszym urządzeniom z serii BaByliss for Man. Była to także idealna okazja do zaczerpnięcia informacji o nadchodzących trendach w układaniu włosów.
© 2024 InfoMarket