Użytkownik

Zaloguj

Zarejestruj

Sekcje

BOSCH

Rozpoczyna współpracę z Mateuszem Gesslerem

Rozpoczyna współpracę z Mateuszem Gesslerem

Długoterminowa współpraca ze znanym szefem kuchni zakłada jego udział m.in. w akcjach promocyjnych, kampaniach telewizyjnych i internetowych, a także w działaniach PR i komunikacji w mediach społecznościowych. Pierwszą odsłoną nawiązanej współpracy jest promocja konsumencka robotów kuchennych - „Gotuj jak szef kuchni”.

- Perfekcjonizm w każdym detalu, wielka pogoda ducha i otwartość na ludzi – na miejscu ambasadora robotów kuchennych i blenderów Bosch nie mógł być nikt inny, jak Mateusz Gessler. Doświadczenie szefa kuchni i wiedza, jaką posiada, doskonale łączą się z funkcjonalnością i perfekcją, jaką oferuje marka Bosch, dlatego też podjęliśmy decyzję o współpracy, która obejmować będzie wiele różnych akcji komunikacyjnych – komentuje Justyna Sobieraj, Kierownik Sekcji Komunikacji Marek Małego AGD w firmie BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego.

Dzięki nawiązanej, długoterminowej współpracy z szefem kuchni, marka Bosch promować będzie roboty kuchenne i blendery, wykorzystując do tego niemal wszystkie narzędzia i źródła komunikacji marketingowej – content marketing, kampanię prasową i telewizyjną, eventy z udziałem Gesslera, jak również akcje promocyjne. Pierwsza z nich - promocja konsumencka „Gotuj jak szef kuchni”, potrwa do końca roku i obejmie aż 45 dobrze znanych konsumentom modeli Bosch MUM oraz Bosch MaxxiMUM. Akcję wspierać będą liczne działania towarzyszące. Specjalnie na potrzeby promocji konsumenckiej powstały materiały POS (ulotki i plakaty) z wizerunkiem Mateusza Gesslera. Ponadto, roboty kuchenne podlegające promocji będą oznaczone również naklejkami z logotypem MasterChef Junior, którego sponsorem głównym była marka Bosch. Kampanię z udziałem Mateusza Gesslera wzbogacać będzie również emitowany w największych stacjach ogólnopolskich billboard sponsorski. Wszystkie działania promować będzie szeroka komunikacja w mediach społecznościowych i PR.

- Bardzo się cieszę z nawiązanej współpracy z marką Bosch, którą cenię za jakość i przemyślane rozwiązania. Wspólnie z dzieciakami w programie mieliśmy okazję testować AGD tej marki i przekonać się, że gotowanie i pieczenie ciast z jej wsparciem to bułka z masłem – wyjaśnia Mateusz Gessler, szef kuchni.

Kampanię „Gotuj jak szef kuchni” przygotowali:
- billboard sponsorski: dom produkcyjny Prime Movers
- materiały POS oraz content internetowy: Agencja VML
- kampania internetowa/ media: Insignia
 

informacja prasowa Bosch

2016-11-07

Kontakt z redakcją

Zapisz się do newslettera

© 2018 InfoMarket