Użytkownik

Zaloguj

Zarejestruj

Sekcje

Kategorie artykułów

Kategorie

Coraz mocniejsze więzi z Hisense

GORENJE

Coraz mocniejsze więzi z Hisense

2018-10-04

Franjo Bobinac, prezes zarządu firmy Gorenje, został powołany przez zarząd grupy Hisense na wiceprezesa ds. marketingu w Hisense International.

Czytaj więcej...
Innowacyjny system sterowania

CIARKO

Innowacyjny system sterowania

2018-10-04

Firma Ciarko, będąca dostawcą okapów dla wielu renomowanych marek, od lat zaskakuje ciekawymi, innowacyjnymi rozwiązaniami. Obecnie, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i aktualnym trendom, opracowała innowacyjny system sterowania GestureControl.

Czytaj więcej...
Aktywne nagłośnienie

Technologie audio

Aktywne nagłośnienie

2018-10-03

Aktywne głośniki i kolumny głośnikowe pozwalają na stworzenie wygodnego w instalacji i obsłudze domowego systemu audio. Mniejsze konstrukcje, dzięki bateryjnemu zasilaniu, można wykorzystywać również w plenerze.

Czytaj więcej...
Umowa zawarta przez telefon musi być potwierdzona

Umowa zawarta przez telefon musi być potwierdzona

2018-10-02

Przedsiębiorcy często sprzedają produkty czy usługi przez telefon. Kontaktują się z konsumentem przedstawiając im swoje oferty. Przy tego rodzaju działaniach zdarza się, że kupujący podejmują nieprzemyślane decyzje. Sprzedawcy zachęcają do kupna działając niejednokrotnie z zaskoczenia. Czy konsument musi sfinalizować transakcję zawartą przez telefon? Czy można się z niej wycofać? Jakie obowiązki ciążą na przedsiębiorcy zawierającym umowę przez telefon? Jakie są skutki dla sprzedawcy w przypadku niewywiązania się z obowiązków nałożonych prawem?

Czytaj więcej...
Naprawa gwarancyjna a termin gwarancji

Naprawa gwarancyjna a termin gwarancji

2018-10-02

Konsument, który korzysta z gwarancji może żądać od gwaranta uprawnień wynikających z dokumentu gwarancyjnego. Jednym z nich może być wymiana wadliwego produktu na nowy. Terminy gwarancji mogą być różne np. 1 rok, 2 lata czy też 5 lat.  Czy w przypadku wymiany wadliwego produktu termin gwarancji biegnie na nowo? Czy też termin gwarancji na wymieniony produkt jest krótszy?

Czytaj więcej...
Gwarancja producenta a gwarancja sprzedawcy

Gwarancja producenta a gwarancja sprzedawcy

2018-10-02

Konsument reklamujący produkt może wystąpić z roszczeniem wynikającym z gwarancji bądź  z rękojmi. Są to dwie niezależne od siebie instytucje. Najczęściej sprzedawca odpowiada  z tytułu rękojmi, a producent z tytułu gwarancji. Kto poza producentem może odpowiadać z tytułu gwarancji? Czy sprzedawca może być również gwarantem? Czy konsument może żądać naprawienia rzeczy w ramach gwarancji od sprzedawcy? Jakie są rodzaje gwarancji?

Czytaj więcej...
Zamówienie z obowiązkiem zapłaty

Zamówienie z obowiązkiem zapłaty

2018-10-02

Konsument robiąc zakupy, czy to w sklepie stacjonarnym, czy też internetowym ma obowiązek uiścić zapłatę za produkt. W sklepie stacjonarnym jest to proste, sprzedawca wydaje produkt konsument za niego płaci. Inaczej to wygląda w sklepach internetowych, gdzie robimy zakupy wirtualnie. Jakie obowiązki ciążą na sprzedawcy internetowym w sprawach związanych z obowiązkiem informowania o konieczności zapłaty? W którym momencie konsument powinien być poinformowany o obowiązku zapłaty? Jakie są konsekwencje prawne w przypadku niewywiązania się z obowiązków przez sprzedawcę?

Czytaj więcej...
Przychodzi facet do fryzjera…

REMINGTON

Przychodzi facet do fryzjera… czyli o zwyczajach mężczyzn w zakresie strzyżenia słów kilka.

2018-09-27

Instytut badawczy ReScope przeprowadził badania dotyczące Zwyczajów i preferencji w zakresie strzyżenia włosów, trymowania brody i pielęgnacji ciała. Ponad tysiąc przebadanych konsumentów, kilkadziesiąt ciekawych wniosków i spostrzeżeń, wiedza na temat tego, jak chcą i lubią wyglądać polscy panowie jeśli chodzi o zarost i fryzurę. A i to tylko ułamek tego, czego udało się dowiedzieć dzięki inicjatywie firmy Remington, która zleciła badania. 

Czytaj więcej...

Kontakt z redakcją

Zapisz się do newslettera

© 2018 InfoMarket