Marka Kohersen nawiązała współpracę z szefem kuchni Dariuszem Barygą, który został ambasadorem marki i poprowadzi jej kanał YouTube. Objęła również patronatem warsztaty w studio kulinarnym kucharza.
Portfolio produktowe marki Kohersen zostało skomponowane tak, by mógł z niego skorzystać zarówno poszukujący jakościowych rozwiązań kucharz amator, jak i profesjonalista. W ofercie znajdują się urządzenia małego AGD do kuchni, noże ze stali damasceńskiej oraz garnki i patelnie wykonane z wykorzystaniem opatentowanej technologii Black Cube.
– Do pierwszej w historii naszej marki współpracy ambasadorskiej zaprosiliśmy Dariusza Barygę i nie jest to dzieło przypadku. To doświadczony szef kuchni, którego cechuje profesjonalizm i wyczucie smaku, a jednocześnie ogromna pasja i radość z gotowania. Podziela on także naszą pasję do wysokiej jakości i nowoczesnych rozwiązań w kuchni. Jestem przekonana, że wspólnie będziemy inspirować do nowych smaków i technik zarówno pasjonatów, jak i profesjonalistów, a także wspierać tych, którzy stawiają swoje pierwsze kroki w kuchni – mówi Katarzyna Głuszyk, brand manager w firmie Kohersen.
Misją marki jest dążenie do perfekcji w każdym detalu, co znajduje odzwierciedlenie w produktach zaprojektowanych z myślą o funkcjonalności i estetyce. Współpraca z Dariuszem Barygą, szefem kuchni z kilkunastoletnim doświadczeniem, ekspertem w telewizji śniadaniowej, a także prowadzącym audycje kulinarne, ma na celu wzmocnienie pozycji na rynku gastronomicznym oraz promocję produktów z portfolio firmy wśród miłośników gotowania. Współpraca Kohersena z Dariuszem Barygą rozpoczęła się w marcu br. Od tego czasu w roli eksperta medialnego Baryga regularnie dzieli się przepisami oraz poradami, pokazując, jak korzystać z produktów marki Kohersen w codziennym gotowaniu. Jego doświadczenie i zasób wiadomości stanowią cenne źródło wiedzy dla każdego, kto poszukuje inspiracji w kuchni.
Marka wyposażyła swoimi produktami studio kulinarne Juszkiewicz & Baryga w Giżycku, w którym odbywają się warsztaty kulinarne prowadzone przez Dariusza Barygę oraz Aleksandrę Juszkiewicz pod patronatem Kohersena. Od początku września Barygę można zobaczyć na stronie internetowej marki, a już niebawem pojawi się na kanale YouTube Kohersena. – W wideo na kanałach społecznościowych Kohersen zabiorę widzów w podróż po staropolskich smakach w nowoczesnej odsłonie. Nie zabraknie klasyków i regionalnych specjałów, a to wszystko ze współczesnym twistem – mówi Dariusz Baryga.
Kampania prowadzona będzie na platformach należących do firmy Meta, takich jak Facebook, Instagram, Messenger oraz TikTok. Kucharz będzie także twarzą marki na kanale YouTube Kohersena oraz będzie brał udział w wybranych działaniach kreatywnych. Pomysłodawcą kampanii jest Good One PR. Agencja koordynuje całość działań we współpracy z Social Lamą, Diea, SeoFly i Folks (agencje grupy marketingowej Good One).
© 2024 InfoMarket