Salony Plusa i Polsat Box w całej Polsce przechodzą zmianę wizualizacji. Już przeszło 170 punktów sprzedaży zyskało nowy design i stało się showroomami obu marek.
Dzięki zastosowanym nowoczesnym udogodnieniom klienci mogą wejść do świata produktów i usług Plusa oraz Polsat Box. Nowe cyfrowe rozwiązania towarzyszące procesowi sprzedaży przekładają się także na większą dbałość o środowisko.
Plus i Polsat Box otwierają swoje salony w nowej, nowoczesnej aranżacji. Do wejścia zaprasza jasna i ciepła kolorystyka wnętrz, odpowiadająca współczesnym trendom. W salonie znajdziemy wyraźny podział na strefy i linie produktowe. Klienci mogą przetestować sprzęt i zapoznać się z hitami sprzedażowymi, smartfonami, akcesoriami, słuchawkami, zegarkami, ofertą internetu, telewizji, SmartDOM i na kartę oraz produktami Apple (w wybranych lokalizacjach).
W każdym salonie znalazły się ścianki prezentujące bestsellery, gdzie można przetestować najnowsze propozycje sprzętowe, takie jak telefony, słuchawki czy zegarki. W centralnym punkcie wybranych salonów pojawiły się dodatkowo stoły prezentujące najnowsze sprzętowe hity. Taka forma ekspozycji pozwala na zapoznanie się z aktualnymi nowościami i promocjami w błyskawiczny sposób. Wszystko to sprawia, że klient doświadcza efektu immersji – od wejścia zanurza się w świecie oferty Plusa i Polsat Box, od telekomunikacji, przez content, rozrywkę, aż po nowości sprzętowe. Dzięki temu odwiedzający z łatwością „wybiera swoje wszystko” i dopasowuje ofertę do swoich potrzeb.
W salonie można przetestować np. smartfony i zegarki.
Wnętrza punktów w nowej odsłonie zostały zaprojektowane i dopasowane do postępującego procesu cyfryzacji. E-podpisy w miejsce tych standardowych, a także ulotki i katalogi, które można pobrać na telefon dzięki kodom QR. Docelowo nie będzie wykorzystywany papier w dokumentacji czy materiałach reklamowych. Ponadto jednym z głównych kryteriów wyboru form ekspozycji jest energooszczędność wykorzystanych elementów aranżacji.
Na dużych ekranach wyświetlane są multimedialne prezentacje oferty Plusa i rozrywki w Polsat Box.
Wprowadzenie tego typu cyfrowych i energooszczędnych rozwiązań w salonach wpisuje się w długofalową strategię zrównoważonego rozwoju grupy. Warto także pamiętać, że w każdym z punktów sprzedaży Plusa, również w tych nowych, można skorzystać z ekologicznej usługi Plus Odkup. Dzięki niej smartfony, które są nadal funkcjonalne, zyskują „drugie życie”, podczas gdy te, które nie nadają się do dalszego użytku, są utylizowane w odpowiedni sposób. To pierwszy etap zmian wizualizacji salonów Plusa i Polsat Box, które w 2024 r. obejmą kolejne punkty sprzedaży w całej Polsce.
Umowy można podpisywać e-podpisem, a kod QR umożliwia pobieranie ulotek i katalogów na smartfon.
© 2024 InfoMarket