Miele Polska promuje najlepszej jakości urządzenia kuchenne. Marka Miele rozpoczęła lokalną kampanię poświęconą urządzeniom do gotowania. Twarzą projektu jest kompozytor i dyrygent, Adam Sztaba.
Idea kampanii odwołuje się do połączenia kulinariów ze światem muzyki. Kuchnia to miejsce, w którym – jak w muzyce – liczą się idealna kompozycja i precyzja. Żeby mogła wybrzmieć, potrzeba instrumentów, które perfekcyjnie zagrają każdą nutę. Hasło kampanii: „Odkryj kuchnię, która brzmi precyzją” komunikuje jedną z kluczowych cech urządzeń Miele: precyzję, która odnosi się do jakości wykonania i działania urządzeń, a także do kulinarnych efektów osiąganych w kuchni wyposażonej w urządzenia marki Miele.
– Szukaliśmy pomysłu, który kontekstowo wyróżnia i pokazuje klasę marki. Zależało nam na zakomunikowaniu takich cech, które stanowią rzeczywistą przewagę naszych urządzeń. Świat muzyki i sztuki to także naturalny kontekst dla marki premium, w którym czujemy się doskonale. Cieszymy się też ze współpracy z Adamem Sztabą – jednym z najważniejszych współczesnych kompozytorów, który znakomicie wcielił się w rolę wirtuoza w kuchni Miele, a także skomponował specjalny utwór z motywem dźwięków urządzeń Miele – powiedziała Agata Majerska-Węgier, brand activation manager z Miele Polska.
Kampania realizowana jest online, w prasie, OOH i w kinach. Za strategię, koncepcję kreatywną oraz współpracę z ambasadorem odpowiada agencja GoldenSubmarine. Producentem materiałów wideo jest studio Brown Sugar. Za działania offline odpowiada dom mediowy Star Media.
© 2024 InfoMarket