TARGI AMBIENTE

Kolejna edycja targów po pandemii

Kolejna edycja targów

Sukces pierwszej popandemicznej edycji targów Ambiente sprawił, że czeka nas ich kolejna edycja. Wydarzenie odbędzie się w okresie od 26 do 30 stycznia na terenach targowych we Frankfurcie nad Menem.

Ubiegłoroczna edycja jednego z największych wydarzeń z dziedziny dóbr konsumpcyjnych na świecie cieszyła się dużym zainteresowaniem odwiedzających. Wraz z Ambiente równocześnie odbywały się targi Christmasworld, poświęcone branży dekoracji świątecznych, oraz Creativeworld. Przez pięć dni w pełni zarezerwowane hale wystawowe tętniły atmosferą handlu i biznesu. Łącznie 154 tys. kupujących przybyło do Frankfurtu, żeby doświadczyć trendów na żywo i zapoznać się z nowymi produktami, o które mogą powiększyć asortyment. Rozmiar powierzchni wystawienniczej wyniósł niemal 353 tys. m2. Na nadchodzących targach dóbr konsumpcyjnych Ambiente, Christmasworld i Creativeworld jednym z wiodących tematów będzie cyfryzacja w handlu detalicznym. W Galerii 0, w bezpośrednim sąsiedztwie Ambiente Dining, silne marki internetowe, takie jak EK Service Group i Kaufland, zaprezentują się w obszarze cyfrowego handlu detalicznego. Wspólnie pokażą, w jaki sposób biznes online może być z powodzeniem prowadzony i profesjonalnie obsługiwany obok tradycyjnego handlu detalicznego, co finalnie przekłada się na wzmocnienie obu gałęzi. Najnowsze technologie w handlu detalicznym zostaną omówione w trakcie prezentacji „Digital Experience Area” powstałej we współpracy z Mittelstand- Digital Zentrum Handel, wspieranym przez niemieckie Federalne Ministerstwo Gospodarki i Ochrony Klimatu (BMWK). Na miejscu eksperci technologiczni zademonstrują aplikacje cyfrowe na konkretnych przykładach wdrożeń i przedstawią wstępne pomysły na to, w jaki sposób firmy detaliczne mogą dalej rozwijać doświadczenia zakupowe zgodnie z potrzebami klientów za pomocą rozwiązań technologicznych.

Odwiedzający targi dowiedzą się, w jaki sposób można wdrożyć cyfryzację w handlu detalicznym. Będą mogli doświadczyć i przetestować różnorodne przykłady zastosowań, takie jak wirtualne półki produktowe lub wykorzystanie okularów wirtualnej rzeczywistości, inteligentnych luster i wiele innych na żywo.

2024-01-06
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket