W świątecznym i pełnym barw klimacie grudnia miał miejsce wyjątkowy jubileusz 30-lecia istnienia marki Franke w Polsce. Wydarzenie zgromadziło liczne grono dziennikarzy i architektów oraz przedstawicieli studiów kuchennych z całego kraju. Impreza odbyła się w zaprojektowanym na nowo salonie pokazowym Franke w centrum handlowym Homepark Janki.
Zaskakujących i rozpalających emocje punktów było tego wieczora wiele. Licznie zgromadzonych gości przywitał nowy prezes zarządu Franke Polska – Andrzej Tuleja. Z ogromnym szacunkiem i w sposób niezwykle ciepły podziękował on dotychczasowemu prezesowi, Markowi Szymańskiemu, bez którego obecna pozycja i sukcesy marki Franke nie byłyby możliwe. W dalszej części krótkiego przemówienia przedstawił strategię marki oraz rolę, jaką ma odgrywać showroom Franke w nowej aranżacji. Warto podkreślić, że Andrzej Tuleja jest niezwykle doświadczonym i znanym od lat w branży managerem, który pełnił dotąd funkcję dyrektora ds. rynków Europy Środkowej i Południowej w grupie Franke. Następnie głos zabrał Dino Giubbilei, vice president Marketing & Digital Franke Home Solutions, który podkreślił, że: nową rolę kuchni odzwierciedla warszawski showroom marki, zaprojektowany przez pracownię Uniplan z Kolonii. Jego aranżacja wyraża dynamizm marki i jej otwartość na zmiany. Showroom jest miejscem, w którym architekci, projektanci wnętrz, a także klienci indywidualni mogą w komfortowych warunkach zapoznać się z bogatym portfolio produktów Franke oraz uzyskać profesjonalną poradę ekspertów marki.
Nowa odsłona showroomu Franke, który jest niezwykle nowoczesny i zarazem bardzo praktyczny, odzwierciedla rolę kuchni we współczesnych domach, która stała się centralnym punktem rodzinnych spotkań czy rozmów. To właśnie tutaj można eksperymentować, relaksować się, dzielić chwilami z bliskimi i prowadzić życie towarzyskie. Kuchnia jest więc prawdziwym sercem domu i elementy te bardzo mocno akcentuje nowy salon Franke.
– Naszym celem jest wykorzystanie specjalistycznej wiedzy i zasobów do tworzenia innowacyjnych produktów obecnych w przestrzeniach mieszkalnych. Szczególnie ważne dla nas są kluczowe zagadnienia, jak woda i powietrze. Dlatego koncentrujemy się na rozwiązaniach w zakresie jakości powietrza w pomieszczeniach i wody, które bezpośrednio wpływają na nasze samopoczucie. – podkreśliła Barbara Borra, CEO Franke. Wspomniane dwa żywioły odzwierciedlają niezwykle szeroką i bogatą ofertę Franke, która precyzyjnie i w sposób niezwykle pomysłowy została uwypuklona i zaprezentowana w nowym showroomie.
© 2024 InfoMarket