MIELE

Miele Live Experience [promocja]

Miele Live Experience

Miele oferuje klientom nową, komfortową usługę. Można z niej skorzystać z zacisza własnego domu, używając wyłącznie komputera, telefonu lub tabletu. Wystarczy jedno kliknięcie, żeby nie tylko zapoznać się z pełną ofertą produktową marki premium, ale również skorzystać z cennych porad specjalistów.  

Miele, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy nie mogą odwiedzić salonu Miele Experience Center, oferują komfortową usługę wizyty online. Wystarczy tylko jedno kliknięcie, by skorzystać z porad specjalistów Miele online. Warto dać się zaprosić do świata najlepszej jakości i fascynujących rozwiązań. W asyście doradców można przetestować urządzenia z każdej kategorii, nie wychodząc z domu.

Jak to działa?

Na stronie miele.pl wystarczy kliknąć w aktywny przycisk „Porozmawiaj z ekspertem Miele”. Po około 20 sekundach na stronie marki pojawia się odpowiedni widget. Wszystko, czego klient potrzebuje, to mikrofon podłączony do komputera, telefonu lub tabletu. Podczas rozmowy klient nie jest widoczny, więc nie trzeba zamartwiać się o odpowiedni strój czy przygotowanie otoczenia. Z ekspertami Miele możemy połączyć się z dowolnego miejsca z dostępem do Internetu. Za to klient będzie widzieć eksperta Miele. Wideorozmowa na żywo jest uruchomiana automatycznie tuż po tym, jak klient wyrazi zgodę na dostęp do mikrofonu i go uruchomi. Wtedy rozmówcy słyszą się i mogą swobodnie konwersować.

Miele-Live-Experience-3

Rezerwacja wizyty online w salonie Miele

Ciekawą i zarazem wygodną opcją jest możliwość rezerwacji indywidualnej konsultacji i prezentacji produktu u wybranego eksperta z Miele Experience Center. Podczas wideorozmowy specjalista pomoże w dokonaniu wyboru idealnego dla użytkownika urządzenia Miele. Eksperci Miele są do dyspozycji klientów online od poniedziałku do soboty w godzinach 9.00 – 21.00. Taka wideorozmowa jest praktycznym rozwiązaniem zwłaszcza wtedy, gdy salon Miele jest od klienta znacznie oddalony. Niezależnie od tego, czy interesuje go sprzęt kuchenny, pralka czy odkurzacz, eksperci z Miele Experience Center mogą podczas rozmowy na żywo pokazać klientowi wiele różnych urządzeń i pomóc w wybraniu odpowiedniego rozwiązania.

Miele-Live-Experience-5

W trosce o prywatność

Połączenie z ekspertem Miele jest jednostronne w zakresie wizji oraz dwustronne w zakresie fonii. Oznacza to, że rozmówcy się słyszą, ale tylko klient widzi eksperta. Takie rozwiązanie sprawia, że możemy połączyć się online z Miele Live Experience z dowolnego miejsca, w którym się znajdujemy, a jedynym wymaganiem jest dostęp do Internetu i urządzenia mobilnego. Co więcej, żeby porozmawiać z ekspertami Miele, klient nie musi podawać żadnych danych osobowych. Ekspert Miele Experience Center może poprosić o imię i nazwisko czy też dane kontaktowe w celu przesłania informacji lub ustalenia terminu kolejnej rozmowy. Nie jest to jednak warunek konieczny. Decyzja o podaniu danych osobowych czy też korespondencyjnych należy zawsze do klienta.

Miele-Live-Experience-6

Daniel Wtorkowski p.o. dyrektora sprzedaży D2C.

GoInStore to narzędzie, w formie wideoczatu do komunikacji z klientem i sprzedaży produktów Miele. Taką formę komunikacji wprowadziliśmy na rynku polskim, odpowiadając na potrzeby konsumentów. Klient bez wychodzenia z domu może odbyć wirtualną podróż po naszych salonach Miele Experience Center oraz dokonać zakupu samodzielnie lub przy asyście doradcy klienta. Jest to dużo bardziej efektywny sposób komunikacji niż chociażby infolinia. W bardzo krótkim czasie doradca jest w stanie odpowiedzieć na każde pytanie i rozwiązać każdą sprawę.

Miele-Live-Experience-7
2023-12-06
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket