Amica rozpoczęła nową kampanię ekozmywarek, która koncentruje się na oszczędności i ekologii. Celem działań jest uświadomienie odbiorcom, że odpowiednie rozwiązania techniczne i funkcje urządzeń mogą nie tylko poprawić los planety, lecz także pozytywnie wpłynąć na domowy budżet.
Za kreację kampanii digitalowej odpowiada agencja C108, z kolei planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Value Media, uhonorowany nagrodą „iF Gold Award” w 2021 r.
Ekozmywarki Amiki zostały zaprojektowane z myślą o klientach, którzy do obowiązków domowych chcą podchodzić oszczędnie i ekologicznie. Urządzenia mają klasę energetyczną B, co oznacza ograniczenie zużycia energii elektrycznej aż o 69 proc. w porównaniu do sprzętów klasy energetycznej F. Poza kwestią niższych rachunków za energię elektryczną, kampania digitalowa podkreśla również znaczną oszczędność wody, bo aż 3,6 l na każdym cyklu przy użyciu programu Save+5,4l. Jest to możliwe dzięki specjalnemu zbiornikowi ReWater Tank, który umożliwia wykorzystanie wody z ostatniego płukania już umytych naczyń do mycia wstępnego w kolejnym cyklu. W perspektywie roku oznacza to 1000 l zaoszczędzonej wody. Istotnym czynnikiem uwzględnionym w kampanii zmywarek będzie także oszczędność czasu. To bardzo ważne dla współczesnych konsumentów, którzy żyją w szybkim tempie, dzieląc każdy dzień między pracę, rodzinę i domowe obowiązki. Jednym z najbardziej uciążliwych i długotrwałych zadań jest ręczne mycie naczyń. Decydując się na ekozmywarki marki Amica, każdy użytkownik ma szansę na odzyskanie nawet 8 dni w roku.
Choć perspektywa obniżenia rachunków za prąd i wodę jest dla wielu klientów najważniejszą motywacją do zakupu zmywarek, Amica zwraca również uwagę na fakt, że wybór urządzeń oszczędzających wodę i energię to także cegiełka na rzecz poprawy stanu środowiska naturalnego. Ekologiczny styl życia nie wynika dzisiaj z chwilowej mody, a poczucia obowiązku wobec planety i jej mieszkańców. Każdy może stać się częścią realnej zmiany – wystarczy zmienić codzienne nawyki i podejmować świadome decyzje zakupowe, zwłaszcza podczas wyboru urządzeń AGD.
Małgorzata Fuszpaniak, menadżer ds. komunikacji kategorii w Grupie Amica
Rosnące ceny mediów i zmiany zachodzące w środowisku naturalnym sprawiają, że przed zakupem urządzeń AGD klienci coraz uważniej przyglądają się ich cechom i parametrom. Dlatego też aspektem, który podkreślamy w najnowszej kampanii ekozmywarek, jest potrójna oszczędność. Stawiamy na konkretne dane, które wprost pokażą odbiorcom, że przy pomocy nowoczesnych funkcji i rozwiązań mogą łatwo ograniczyć zużycie wody i prądu, a przy okazji wygospodarować więcej czasu dla siebie.
© 2024 InfoMarket