Z końcem lata ruszyła XII już edycja znanego programu „MasterChef”, emitowanego przez stację TVN. Popularny program od lat przyciąga duże grono widzów. Odcinki zeszłorocznej edycji oglądane były przez średnio 1,12 mln osób.
„MasterChef” to jeden z najbardziej rozpoznawalnych formatów kulinarnych nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Pierwszy odcinek polskiego show został wyemitowany w 2012 r., a program szybko odniósł sukces. Widzowie mogą obserwować zmagania uczestników, przed którymi stawiane są kulinarne wyzwania, a także inspirować się tworzonymi przez nich potrawami. Kulinarne zmagania kucharzy w programie oceniane są przez jury, w którym dotychczas widzowie mogli zobaczyć Magdę Gessler, Annę Starmach oraz Michela Morana. W tym roku do trójki sędziów dołączył Tomasz Jakubiak – to pierwsza z niespodzianek, które czekają na oglądających „MasterChefa”. Drugą jest zupełnie nowa kuchnia, w której uczestnicy będą przygotowywać swoje popisowe potrawy.
Oficjalnym sponsorem tegorocznej edycji została słoweńska marka Gorenje, producent urządzeń AGD do domu. W ramach współpracy Gorenje wyposażyło kuchnie programu „Master- Chef” w nowoczesne urządzenia kuchenne. Na planie znalazły się najwyższej klasy sprzęty, takie jak lodówki, płyty gazowe oraz piekarniki, a także małe urządzenia AGD – roboty kuchenne, blendery, miksery, maszynki do mięsa oraz wyciskarki do soku.
– Jesteśmy dumni, że nasze produkty spotkały się z uznaniem twórców programu. „MasterChef” od lat współtworzy kulturę kulinarną w Polsce i na świecie, a my cieszymy się, że możemy być tego częścią. Urządzenia, z których będą korzystać uczestnicy programu, wyróżnia najwyższa jakość wykonania. Wiemy, że sprzęty, na których pracują profesjonalni kucharze, do których miana aspirują uczestnicy, muszą wyróżniać się niezawodnością, trwałością oraz łatwością użytku – mówi Karolina Kłopotowska, zastępca dyrektora generalnego Gorenje na region Europy Wschodniej (Polska, kraje bałtyckie, Ukraina, Mołdawia). – Takie są urządzenia Gorenje, dzięki czemu idealnie sprawdzą się zarówno w kulinarnych wyzwaniach programu, jak i w domach konsumentów. Dzięki nowoczesnym funkcjom, takim jak na przykład tryb dedykowany wypiekaniu pizzy w 300 °C, mile zaskoczą niejednego amatora gotowania – dodaje. Program „MasterChef” jest emitowany w każdą niedzielę o godz. 20.00 w TVN oraz w aplikacji Player. W tej edycji, podobnie jak w poprzednich, zwycięzca programu otrzyma 100 000 zł, kontrakt na wydanie autorskiej książki kucharskiej oraz tytuł „MasterChefa”.
© 2024 InfoMarket