Nowa kampania „Genialny Karol”, promująca płyty indukcyjne 3.0 marki Amica, ma jasny przekaz: gdy gotujesz z nową płytą indukcyjną marki Amica, nic nie jest kwestią przypadku. Zawsze możesz być pewny doskonałych rezultatów.
Amica wprowadziła na rynek przełomową linię płyt indukcyjnych z systemem HobControl Pro. „Inteligentny” algorytm, stanowiący podstawę działania precyzyjnych programów temperaturowych, sprawia, że potrawy nie kipią, nie przypalają się i nie trzeba ich mieszać! Kampania odnosi się do znanej nam wszystkim sytuacji, kiedy gotowanie wymyka się spod kontroli – coś wykipi, coś się przypali. Porażka kulinarna boli tym bardziej, jeśli gotowaliśmy dla kogoś. O tym przekonał się bohater kampanii, Karol, chcący usatysfakcjonować swoimi potrawami wymagającą mamę, wiecznie niezadowoloną bratową czy sąsiadkę, która wpadła mu w oko. Karol jednak szybko znalazł sposób, jak wybrnąć z kłopotliwej sytuacji. Sięgnął po programy temperaturowe HobControl Pro, zastosowane w pyłach indukcyjnych marki Amica, i to był klucz do jego sukcesu! Potrawy wyszły perfekcyjnie, a goście byli pod ogromnym wrażeniem zarówno dań, jak i samej płyty. System HobControl Pro, który promuje producent, to 4 precyzyjne programy temperaturowe: do topienia w 40 °C, duszenia w 70 °C, gotowania na wolnym ogniu w 90 °C oraz grillowania w 200 °C. Po wybraniu jednego z programów temperaturowych algorytm samodzielnie sczytuje temperaturę pola i precyzyjnie dostosowuje moc grzania, mając na uwadze wielkość i zawartość naczynia. Dla konsumentów jest to rozwiązanie idealne – od tej pory przejmują pełną kontrolę nad gotowaniem i mają pewność, że przygotowywane dania nie przywrą do garnka, nie przypalą się, nie zwarzą się ani nie wykipią. Amica gwarantuje, że podobnie jak bohater spotów, użytkownik płyty już zawsze będzie mógł być dumny z przygotowywanych przez siebie potraw. Na kampanię składa się seria spotów opowiadających o przygodach kulinarnych Karola i jego gości. Bohater mierzy się z przyrządzeniem perfekcyjnego steku, tradycyjnego rosołu babci Heli czy pysznych babeczek oblanych czekoladą. Kampania obejmuje digital oraz emisję billboardu sponsorskiego w telewizji i potrwa aż do końca października.
Za koncepcję strategiczno-kreatywną kampanii i scenariusze spotów odpowiada agencja reklamowa C108. Filmy wyprodukował Woodpecker Motion Pictures we współpracy z reżyserem Karolem Mochem. Kampania medialna została przygotowana przez ValueMedia, natomiast działania w mediach społecznościowych nadzoruje agencja marketingowa Seals.
Więcej informacji o płytach nowej generacji znaleźć można na stronie producenta: https://www.amica.pl/ plyty-indukcyjne-informacje.
© 2024 InfoMarket