GORENJE

Oficjalnym partnerem mistrzostw Europy w piłce ręcznej

Oficjalnym partnerem

Gorenje, czołowy europejski producent urządzeń AGD, należący do grupy Hisense Europe, przedłużył współpracę z Europejską Federacją Piłki Ręcznej (EHF) i został oficjalnym partnerem mistrzostw Europy w piłce ręcznej mężczyzn i kobiet w roku 2024 oraz 2026.

Po raz pierwszy Gorenje objęło sponsoring nad mistrzostwami Europy w piłce ręcznej mężczyzn w 2018 r. w Chorwacji. Zakończone sukcesem działania kontynuowane były podczas kolejnych dwóch europejskich rozgrywek – w latach 2020 i 2022.

Cieszymy się bardzo z przedłużenia naszej długoterminowej współpracy z marką Gorenje na nadchodzące mistrzostwa Europy w piłce ręcznej – mówi Martin Hausleitner, dyrektor generalny EHF. – Podczas ubiegłych lat zbudowaliśmy silną współpracę, która owocowała w liczne sukcesy. Tym bardziej jesteśmy dumni z objęcia przez markę sponsoringu nad zbliżającymi się rozgrywkami mistrzostw Europy kobiet. To kolejny krok w rozwoju kobiecej piłki ręcznej, na który wszyscy czekaliśmy – dodaje.

Gorenje będzie widoczne podczas zbliżających się rozgrywek zarówno podczas wydarzeń na żywo, jak i w przestrzeni online. Jako główny partner marka będzie odpowiedzialna za kontynuację stworzonej przez siebie komunikacji sponsorskiej #simplyfans kierowanej do kibiców, która obecna jest w europejskich rozgrywkach piłki ręcznej oraz piłki nożnej od 2017 r.

Opierając się na sukcesie męskich rozgrywek w ubiegłych latach, po raz pierwszy marka Gorenje dołączyła do grona sponsorów mistrzostw Europy w piłce ręcznej kobiet w 2024 oraz 2026 roku. Długoterminowa umowa została podpisana przez wyłącznego partnera medialnego i marketingowego Europejskiej Federacji Piłki Ręcznej, Infront Sports & Media.

– Jesteśmy niezwykle dumni, że po raz pierwszy obejmujemy funkcję oficjalnego partnera kobiecej piłki ręcznej. Nasze zaangażowanie w budowanie równości płci jest istotnym elementem naszej strategii ESG, dlatego cieszymy się, że możemy przenieść je również na poziom sponsoringu sportowego – mówi Alenka Potočnik Anžič, dyrektor marketingu w Hisense Europe. – Będąc oficjalnym partnerem mistrzostw Europy w piłce ręcznej mężczyzn i kobiet w 2024 i 2026 r., będziemy nadal dążyć do zwiększenia świadomości marki Gorenje i wzmocnienia naszej czołowej pozycji na kluczowych rynkach europejskich – dodaje.

2023-07-19
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket