Dzięki otwartej dla publiczności instalacji #MyPatchOfGreen, Stiga – czołowy europejski producent i dystrybutor urządzeń do pielęgnacji ogrodu – pokazał zwiedzającym jak wzornictwo, technika i innowacje przenikają się, żeby zadbać o nasze otoczenie.
Firma Stiga podczas wystawy na Fuorisalone 2023 – najważniejszym międzynarodowym wydarzeniu dla pasjonatów designu (ale nie tylko) – opowiedziała o nowym sposobie dbania o ogrody, które dziś bardziej niż kiedykolwiek uważane są za nasze zielone przestrzenie na świecie. Odwiedzający mieli okazję poznać wartości firmy, jej wzornictwo, technologię i innowacje w dziedzinie pielęgnacji zieleni, a także najnowsze innowacje produktowe, które będą napędzać przyszłość ogrodnictwa, takie jak niedawno zaprezentowany autonomiczny robot do koszenia trawy Stiga A1500. Odwiedzający mogli uciec od zgiełku Mediolanu i zanurzyć się w pięknie natury dzięki zmysłowemu doświadczeniu, które miało miejsce w Denis Pizzeria di Montagna, przez wciągającą podróż z przewodnikiem, w której znaleźli starannie wyselekcjonowane rośliny rodzime z regionu Lombardii we Włoszech, zintegrowane z innymi roślinami ozdobnymi typowymi dla terytorium Włoch. W specjalnie stworzonym ogrodzie Stiga odbył się pierwszy w historii Fuorisalone „koncert roślin”: zwiedzający mogli ożywić harmonię dźwięków i światła za pomocą specjalnych konsol, które podłączone do urządzenia z elektrodami umieszczonego na liściach roślin, pozwalały im stać się aktywnymi uczestnikami orkiestracji koncertu. Wystarczyło położyć ręce na specjalnych obszarach, które aktywują określone dźwięki, żeby goście stworzyli ciągły strumień muzyki: chór „głosów roślin”, któremu towarzyszyła sugestywna gra świateł, tworząca symfonię przenikającą przestrzeń.
– Stiga jest pierwszą firmą w sektorze, która bierze udział w najważniejszym na świecie dorocznym wydarzeniu dla entuzjastów designu, z czego jesteśmy bardzo dumni – skomentował Giacomo Tesolin, dyrektor marketingu grupy Stiga.
© 2024 InfoMarket