AI wsparciem dla obsługi klienta w call center

AI wsparciem dla obsługi

W Centrum Nauki Kopernik odbyła się konferencja firmy Silver Bullet Solutions - „AI wspiera pracowników. Silver Whisper – innowacyjne rozwiązania dla biznesu, z zakresu przetwarzania języka naturalnego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji”, które może zrewolucjonizować obsługę klienta w call center

Podczas konferencji aizgromadzeni goście mogli nie tylko poznać usługę Silver Whisper, ale przede wszystkim zobaczyć w czasie rzeczywistym, jak ona działa. Silver Whisper jest systemem wsparcia obsługi klientów w call center. Pozwala on zwiększyć efektywność pracy konsultantów, nie zastępując ich jednak. Silver Whisper zapewnia konsultantowi prowadzącemu rozmowę takie wsparcie, jakiego potrzebuje i dokładnie w tym momencie, w którym jest ono potrzebne. Dzięki temu rozmowa trwa krócej a udzielane odpowiedzi lepiej adresują potrzeby klientów. System umożliwia także doskonałą współpracę konsultantów i koordynatorów, a także ułatwia promowanie działań i zachowań ważnych dla organizacji.

Pomoc w czasie rzeczywistym

Innowacyjna usługa śledzi przebieg rozmowy, wspiera realizację zadań w trakcie jej trwania a także umożliwia konsultantom błyskawiczne dotarcie do właściwych informacji, co bezpośrednio przekłada się na udzielanie kompetentnych odpowiedzi. Silver Whisper, udzielając konsultantowi pomocy w trakcie rozmowy, jest w stanie wykorzystać całą wiedzę zgromadzoną przez organizację – dane o kliencie i jego aktywności, statusie produktówi usług,  ofercie czy technicznych niuansach działania organizacji. Silver Whisper ma za zadanie przede wszystkim wszechstronnie pomóc konsultantom call center w trakcie prowadzenia rozmowy.

Prowadzenie udanych i satysfakcjonujących dla obu stron rozmów z klientami wymaga cech niedostępnych dla systemów informatycznych – umiejętności słuchania, wyrozumiałości, często także cierpliwości i empatii. Profesjonalny i bardzo ludzki konsultant wciąż jest niemożliwy do zastąpienia. Zadaniem Silver Whisper jest zatem konsultanta wspomóc w możliwie najszerszym zakresie tak, aby mógł on wyeksponować i wykorzystać unikalne ludzkie kwalifikacje, a nie koncentrować się na pilnowaniu procedur czy poszukiwaniu informacji – tłumaczy Michał Chodakowski, Prezes Silver Bullet Solutions.

2023-04-18
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket