Grupa Hisense, jeden z czołowych producentów urządzeń RTV i AGD, została nagrodzona srebrnym medalem EcoVadis w uznaniu za osiągnięcia w dziedzinie zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności biznesu.
Grupa Hisense, do której należą marki Hisense i Gorenje, wyznacza ambitne cele w zakresie zrównoważonego rozwoju. Dotyczą one zmniejszenia zużycia energii dzięki wykorzystaniu odnawialnych jej źródeł, większego udziału w produkcji materiałów pochodzących z recyklingu, zmniejszenia ilości odpadów, promocji zrównoważonego transportu i zwiększenia trwałości łańcucha dostaw. Grupa deklaruje, że do końca 2024 r. wprowadzi opakowania, które w 100 proc. będą nadawać się do recyklingu, będzie poddawać recyklingowi 96 proc. odpadów oraz zmniejszy emisję CO2 w transporcie.
Zmniejszenie śladu węglowego marki możliwe jest dzięki optymalizacji wszystkich etapów produkcji – zaczynając od redukcji zużywanej energii, przez wybór dobrej jakości, trwałych materiałów, kończąc na pakowaniu i transporcie. W tych obszarach grupa Hisense poczyniła znaczące postępy w ciągu ostatnich 5 lat, zmniejszając zużycie wody o 38 proc. oraz energii elektrycznej o 24 proc. Produkowane w Europie urządzenia Hisense i Gorenje są wykonane z doskonałych, ekologicznych materiałów, które nadają się do recyklingu, a rygorystyczne testy, które przechodzą, służą sprawdzeniu ich trwałości. Hisense podkreśla, jak istotne w ich strategii zrównoważonego rozwoju są również łatwy dostęp do części zamiennych oraz łatwość wykonania usługi serwisowej.
Nagroda EcoVadis stanowi uznanie dla zrównoważonych działań w dziedzinie ochrony środowiska, a także aktywności w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu.
– Zrównoważony rozwój leży u podstaw wartości naszej marki. Będziemy dalej ciężko pracować, aby ograniczać nasz wpływ na środowisko i promować społeczną odpowiedzialność biznesu. Ta nagroda jest wielkim wyróżnieniem, jesteśmy dumni z bycia częścią społeczności EcoVadis – powiedział Hanson Han, CEO Hisense Europe
– Nasze inwestycje w energię odnawialną, koncentracja na trwałości i wydajności produktów oraz wdrażanie zasad gospodarki o obiegu zamkniętym okazały się słusznym podejściem. Firmy, które konsekwentnie realizują działania zrównoważonego rozwoju, to te, które odnoszą długotrwały sukces – powiedział Tomaž Korošec, członek zarządu Hisense Europe.
Grupa Hisense zyskała uznanie za promowanie etycznych praktyk biznesowych, takich jak tworzenie równych szans dla wszystkich pracowników, oraz kultury dzielenia się wiedzą. W myśl tego Hisense inwestuje w rozwój osobisty i zawodowy pracowników, prowadząc liczne szkolenia i promując ideę work-life balance.
© 2024 InfoMarket