Grupa Amica uruchamia akcję promocyjną w ramach kolejnej odsłony kampanii dotyczącej urządzeń parowych. Pula nagród w promocji „Pora na parę” wynosi łącznie aż 1,4 mln zł. Klienci, którzy między 1 marca a 31 maja br. zdecydują się na zakup jednego z zestawów promocyjnych urządzeń do zabudowy, mają szansę na nagrodę w wysokości 500 lub 800 zł.
W akcji promocyjnej „Pora na parę” mogą wziąć udział wszystkie osoby, które w dniach od 1 marca do 31 maja 2023 r. dokonają zakupu jednego z dwóch zestawów promocyjnych. W skład obu zestawów wchodzą piekarnik do zabudowy, dowolna płyta grzewcza (minimum czteropolowa) oraz dowolna zmywarka do zabudowy. Wysokość nagrody zależy od ceny piekarnika. W przypadku urządzenia z przedziału cenowego od 1699 do 2199,99 zł (zestaw 1) uczestnik promocji otrzyma 500 zł. Jeśli cena piekarnika będzie wynosiła minimum 2200 zł, kwota nagrody wzrośnie do 800 zł.
– Akcja promocyjna „Pora na parę” to kolejny etap kampanii promującej nasze urządzenia parowe. Pokazujemy niezwykłą moc pary, tym razem skupiając się na jej zastosowaniu w kuchni. Dlatego też przygotowane przez nas zestawy promocyjne obejmują szeroki wybór idealnie uzupełniających się urządzeń wielofunkcyjnych. Zdecydowaliśmy się dać naszym klientom dużą swobodę w doborze konkretnych modeli piekarników, zmywarek czy płyt grzewczych. Dzięki temu każdy może skonstruować taki zestaw promocyjny, który najlepiej spełni jego oczekiwania – powiedziała Katarzyna Krzysiak, sales support junior manager z Działu Sprzedaży Krajowej Amiki.
Jak wziąć udział w promocji marki Amica? Po zakupieniu wybranego zestawu promocyjnego uczestnik powinien wypełnić zgłoszenie rejestracyjne na stronie https://moja.amica.pl/. Szczegółowe informacje oraz regulamin promocji „Pora na parę” są dostępne na stronie moja.amica. pl/poranapare.
Kampania marki Amica obejmuje zarówno działania digital marketingowe (landing page, media społecznościowe, reklama), jak i tradycyjne formy promocji (ulotki i naklejki w sklepach). Zróżnicowanie kanałów komunikacji ma na celu dotarcie w ciągu trzech miesięcy do jak największego grona odbiorców – zarówno w Internecie, jak i w stacjonarnych punktach sprzedaży.
W poprzednich odsłonach kampanii dotyczącej urządzeń parowych Amica prezentowała korzyści, które oferują wielofunkcyjne piekarniki z gotowymi programami parowymi. Oprócz szeroko zakrojonych działań w mediach internetowych i tradycyjnych firma nawiązała współpracę ze znanym podcasterem – Karolem Paciorkiem. W rezultacie powstał cykl nagrań prezentujących szybkie i proste przepisy na dania z wykorzystaniem pary w piekarniku.
© 2024 InfoMarket