Firma Ultimate Products – dystrybutor m.in. takich marek jak Salter, Beldray czy Petra, żeby zrównoważyć wpływ swego biznesu na środowisko realizuje inicjatywę „Buy me & plant a tree”.
Oferowane produkty zużywają znaczne ilości kartonu oraz papieru, chociażby w ramach produkcji opakowań. Aby to zrekompensować, Ultimate Products wprowadziło inicjatywę handlową, która polega na tym, że gdy konsumenci kupują określone produkty z jej oferty, firma sadzi drzewo w imieniu konsumenta w ramach jednego z globalnych programów Ecologi.
Inicjatywa „Buy me & plant a tree” dotyczy wszystkich największych marek i działów produktowych firmy, w tym artykułów gospodarstwa domowego i elektrycznych. W jej ramach firma zasadziła już ponad 520 tys. drzew. W kwestii oddziaływania na środowisko naturalne firma dokłada wszelkich starań, żeby było ono pozytywne. Korzystając z pomocy komitetu ds. środowiska, podejmuje działania w celu zmniejszenia śladu węglowego. Zaawansowany system recyklingu dotyczy nie tyko produktów i ich opakowań, ale również działań wewnątrz firmy.
W swojej codziennej działalności Ultimate Products nie zapomina o prowadzeniu biznesu w sposób etyczny i odpowiedzialny społecznie. Firma współpracuje z lokalnymi organizacjami charytatywnymi, żeby wspierać najbliższą społeczność – od przekazywania artykułów gospodarstwa domowego tym, którzy najbardziej tego potrzebują, po finansowanie pomocy szkolnych dla uczniów. Dbając o atmosferę w miejscu pracy, firma oferuje również wsparcie psychologiczne swoim pracownikom.
© 2024 InfoMarket