Marka iRobot za sprawą autoryzowanego importera i dystrybutora w Polsce – DLF Sp. z o.o. po raz kolejny przyłączyła się do akcji charytatywnych na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. We współpracy z polskimi artystami od 2019 r. powstaje cyklicznie jedyny w swoim rodzaju egzemplarz iRobota Roomba.
Marka iRobot za sprawą autoryzowanego importera i dystrybutora w Polsce – DLF Sp. z o.o. po raz kolejny przyłączyła się do akcji charytatywnych na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. We współpracy z polskimi artystami od 2019 r. powstaje cyklicznie jedyny w swoim rodzaju egzemplarz iRobota Roomba.
Podczas tegorocznego 31. finału WOŚP marka iRobot wystawiła na aukcji model najbardziej zaawansowanego robota odkurzająco-mopującego – Roomba Combo j7+. Podobnie jak w poprzednich latach jest to unikalny egzemplarz, który ozdobiony został wyjątkową grafiką. Tym razem jego autorką jest ilustratorka i projektantka tkanin Barbara Rochowczyk, podpisująca swoje realizacje jako Stain on the floor. Artystka ukończyła łódzką Akademię Sztuk Pięknych na wydziale projektowania tekstyliów i mody. Ma na swoim koncie współpracę z takimi markami jak Emilio Pucci, Reserved czy Kubota. Jest też finalistką konkursu dla ilustratorów mody „Draw Fashion” 2020, organizowanego przez London College of Fashion. W swoich pracach używa mocnych kolorów i tworzy pełne humoru, kontrastowe desenie, co doskonale widać we współpracy z marką iRobot. Unikatowy iRobot Roomba Combo j7+ został wylicytowany za kwotę 7900 zł, która w całości wsparła tegoroczny finał WOŚP.
Marce iRobot, producentowi najpopularniejszych na świecie robotów sprzątających, już od 30 lat przyświeca cel tworzenia produktów, które niosą ludziom realną pomoc. Zaprezentowana w 2002 r. pierwsza generacja robota odkurzającego Roomba została doskonale przyjęta przez użytkowników i zapowiadała nadejście rewolucji w sposobie utrzymania porządku w domach. Oto bowiem odkurzanie można było powierzyć niepozornemu urządzeniu o wielkich możliwościach.
Na przestrzeni lat firma rozwijała ideę robotów sprzątających, aby stawały się one coraz bardziej „inteligentne” i dopasowane do realnych potrzeb użytkowników. Pojawiały się nowe rozwiązania, jak stacja ładująco-czyszcząca Clean Base, która odpowiada za automatyczne opróżnianie pojemnika na brud robota do instalowanego w jej wnętrzu szczelnego worka. Potrzeby użytkowników zaowocowały również wprowadzeniem nowych funkcji, czego doskonałym przykładem jest iRobot Roomba Combo j7+ – najbardziej zaawansowany robot odkurzająco-mopujący.
© 2024 InfoMarket