Według danych opublikowanych przez instytut badań rynkowych AVC Revo światowa sprzedaż telewizorów Hisense w grudniu 2022 r. wyniosła ponad 2,3 mln sztuk. Ten wynik plasuje markę na pierwszym miejscu na rynku międzynarodowym i świadczy o stale rosnącej pozycji marki w branży TV.
To kolejny sukces marki, która w okresie od stycznia do października 2022 r. uplasowała się na drugim miejscu pod względem wolumenu sprzedaży telewizorów na świecie. Z raportu AVC Revo przedstawiającego wyniki sprzedaży w branży TV wynika, że Hisense zajmuje drugie miejsce pod względem wolumenu sprzedaży na świecie w 2022 r. Tym samym udział marki w rynku wyniósł 12,06 proc. Wolumen sprzedaży zagranicznej wzrósł aż o 12,2 proc. w stosunku do poprzedniego roku, odnotowując dynamiczny wzrost w Europie, Japonii oraz na rynkach wschodzących. Podczas ubiegłorocznych mistrzostw świata w piłce nożnej FIFA World Cup 2022, których Hisense był oficjalnym sponsorem, uwagę widzów przyciągały bandy reklamowe LED z napisem „Hisense TV nr 1 w Chinach, nr 2 na świecie”. Osiągnięty przez Hisense wynik sprzedażowy pokazuje, że marka od lat skutecznie dostarcza klientom na całym świecie rozwiązania premium, które gwarantują satysfakcję na najwyższym poziomie.
© 2024 InfoMarket