Podczas targów CES 2023 firma Hisense zaprezentowała nową ofertę produktową na 2023 r., obejmującą m.in. telewizory ULED, nowe telewizory Laser TV, a także nowe rozwiązania „inteligentnego” domu. Każdego roku, jako światowy lider w dziedzinie urządzeń domowych, Hisense zapewnia konsumentom duży wybór opcji, które wzbogacają codzienne czynności przez zapewnienie najlepszej jakości produktów.
Firma Hisense, oprócz wprowadzania coraz to nowszych modeli TV z rewolucyjną techniką ULED, rozwija swoją strategię „inteligentnego” domu, wykorzystując mocne strony swoich technologii wyświetlania obrazów, urządzeń domowych i systemów operacyjnych. ConnectLife, jako wyraz zaangażowania marki Hisense w tę strategię, ułatwia realizację codziennych zadań w sposób bardziej zrównoważany i przyjemny. Ponadto platforma operacyjna „inteligentnych” telewizorów Hisense VIDAA w połączeniu z ConnectLife integruje urządzenia domowe w celu stworzenia połączonego systemu, który sprawia, że zarządzanie urządzeniami domowymi i ich monitorowanie stają się łatwiejsze przez postawienie użytkownika w sercu domowych doświadczeń.
Opracowana przez Hisense technika Future of Cooking, umożliwiająca łatwiejsze i inteligentniejsze gotowanie, zachwyciła odwiedzających stoisko Hisense. Na przykład piekarnik parowy Hisense Smart Combi wyposażony jest w liczne dogodne funkcje, takie jak strefy gotowania, Scan to Cook (skanowanie kodu z opakowania), automatyczne uwalnianie pary itp.
Podczas targów CES zostały zaprezentowane również komercyjne wyświetlacze Hisense. Dostarczając dynamiczne wrażenia, jakie daje rozdzielczość 4K, czołową w branży niezawodność i najnowszy system operacyjny Android, Hisense oferuje różnorodne rozwiązania w zakresie komercyjnych wyświetlaczy, które tworzą niepowtarzalne interaktywne doświadczenia dla użytkowników. Targi CES są bodźcem do stosowania prezentowanych urządzeń. Dzięki obecności marki Hisense konsumenci mieli okazję zapoznać się z praktycznymi zastosowaniami urządzeń i nowym kierunkiem zmian.
© 2024 InfoMarket