„China Newsweek”, jedno z najważniejszych chińskich czasopism, opublikowało listę „Wpływowych Osobowości Roku 2022”. Dr Lan Lin, prezes Hisense Group, został uhonorowany tytułem „Gospodarczej Osobowości Roku 2022” za swój wkład w międzynarodową działalność spółki.
Celem dorocznej listy publikowanej przez „China Newsweek” pod koniec każdego roku jest wyłonienie postaci, które wyróżniły się w swoich zawodach, oraz wyrażenie uznania dla ich wysiłków na rzecz wzrostu społecznego i rozwoju chińskiego społeczeństwa. W „China Newsweek” czytamy: „Będąc przewodnim elementem globalizacji Hisense, dr Lin zdecydowanie prowadzi przedsiębiorstwo do przekraczania granic i zagłębiania się w rynek lokalny, zmieniając globalny krajobraz marek urządzeń gospodarstwa domowego”. Firma Hisense od podstaw rozpoczęła globalizację chińskiej marki sprzętu gospodarstwa domowego w kierunku niezależnej innowacji z pomocą marketingu sportowego. Uwzględniając trend inteligentnego rozwoju, pod kierownictwem dr. Lina firma zawsze wykazywała zaangażowanie w lokalizację produkcji oraz badania i rozwój, a także unowocześnianie technologii, dzięki czemu zdobyła zaufanie miejscowych rynków i konsumentów. Dr Lin, który dołączył do grupy Hisense w 2006 r., został doceniony za aktywne realizowanie i skuteczne wdrażanie międzynarodowej strategii koncernu, a także za znaczący wkład w światową strukturę spółki. Dr Lin został prezesem grupy Hisense w marcu 2022 r. Podkreślił on niegdyś, że jego misją jest wyniesienie Hisense na wyższy poziom i doprowadzenie do tego, żeby koncern ten stał się prawdziwie międzynarodowym przedsiębiorstwem, wchodzącym na wyższy poziom i osiągającym status spółki o światowej klasie.
Podczas konferencji dla globalnych partnerów Hisense w 2022 r. dr Lin wygłosił przemówienie zatytułowane „Być liderem”. Przedstawił w nim wizję przyszłości firmy na najbliższe lata. Jednym z najważniejszych celów jest podniesienie wizerunku marki Hisense na znacznie wyższy poziom przez podwyższenie globalnego indeksu marki powyżej 100 w ciągu trzech lat, co pozwoli koncernowi na uzyskanie statusu renomowanej marki o wyższych wartościach. Ponadto Hisense skonsoliduje swój globalny wzrost przez ustanowienie drugiej krzywej wzrostu, co oznacza, że spółka będzie kontynuować zrównoważony i niskoemisyjny rozwój. Dzięki tym wizjom firma opracuje nową strategię rozwoju, przygotowującą na kolejny etap szybkiego wzrostu.
© 2024 InfoMarket