Amica rozpoczęła kampanię odkurzaczy pionowych, której celem jest pokazanie, że nawet w okresie okołoświątecznym sprzątanie może być szybkie, łatwe i efektywne.
Trzonem kampanii są szeroko zakrojone działania digitalowe, na które składają się m.in. reklamy bannerowe oraz cykl postów w social mediach. W komunikacji Amica stawia na edukację, pokazując odbiorcom, że odkurzacze pionowe mogą w prosty sposób rozwiązać większość problemów związanych z domowymi porządkami, zwłaszcza w okresie przedświątecznym.
– Życie w ciągłym biegu sprawia, że mamy coraz mniej czasu na domowe obowiązki. Szczególnie w ostatnich tygodniach roku, gdy wysoki sezon w firmach zbiega się w czasie z intensywnymi przygotowaniami do świąt – tłumaczy Małgorzata Fuszpaniak, menedżer ds. komunikacji kategorii marki Amica. – Nasza najnowsza kampania jest bezpośrednią odpowiedzią na potrzeby i oczekiwania klientów, dla których sprzątanie jest uciążliwą koniecznością. Chcemy pokazać, że wcale tak nie musi być, a nowoczesne funkcje odkurzaczy pionowych marki Amica szybko i skutecznie poradzą sobie nawet z trudnymi zabrudzeniami.
Bohaterem kampanii jest odkurzacz pionowy VM XPro Aqua – bezprzewodowe urządzenie 3 w 1, które umożliwia odkurzanie na mokro (dzięki funkcji AquaEffect) i sucho (z użyciem czujnika kontroli zabrudzeń DustSensor), a także pełni funkcję odkurzacza ręcznego, dzięki któremu będziemy mogli wyczyścić kanapę czy tapicerkę samochodu. Model ten będzie nagrodą w konkursie organizowanym na Facebooku w pierwszej połowie grudnia. Zwycięzca nie będzie musiał ponadto martwić się przedświątecznymi porządkami – o jego dom zadba firma sprzątająca, która współorganizuje konkurs wraz z marką Amica. Efektem tej części kampanii będzie wideo umieszczone w kanałach social media, pokazujące rezultaty sprzątania przy pomocy odkurzacza pionowego VM XPro Aqua.
– Odkurzacz pionowy VM XPro Aqua nie bez powodu odgrywa główną rolę w naszej kampanii. Model ten jest idealnym rozwiązaniem dla osób, którym zależy na szerokim i uniwersalnym zakresie funkcjonalności. Z jednej strony usunie z powierzchni uciążliwe plamy, z drugiej zaś może posłużyć do zadań specjalnych, takich jak wspomniane wcześniej wyczyszczenie tapicerki w samochodzie. Wszystko to w sposób szybki, wygodny i ergonomiczny – dodaje Małgorzata Fuszpaniak, menedżer ds. komunikacji kategorii marki Amica.
Działania digitalowe prowadzone przez markę Amica zostaną uzupełnione reklamy w prasie branżowej. Kampania jest realizowana przy współudziale agencji dotRelations i ValueMedia.
© 2024 InfoMarket