Ruszyła nowa kampania reklamowa „Wielka Piłka”, zachęcająca kibiców i fanów sportu do skorzystania z nowej oferty serwisu Canal+ online.
Spot telewizyjny oraz materiały promocyjne reklamują pakiet Canal+ online „Wielka Piłka”, który już za 40 zł miesięcznie oferuje dostęp do wydarzeń sportowych dostępnych na kanałach Canal+, Eleven Sports oraz Polsat Sport Premium. Dzięki temu kibice mogą śledzić w jednym miejscu transmisje PKO BP Ekstraklasy, LaLiga Santander (w tym mecze Barcelony i grającego tam Roberta Lewandowskiego), Premier League, Ligi Mistrzów UEFA, Serie A TIM oraz Ligue 1 Uber Eats.
Pakiet „Wielka Piłka” w Canal+ online dostarczy również emocji fanom innych dyscyplin. Miłośnicy tenisa będą mogli oglądać mecze Igi Świątek w turniejach WTA, kibice żużla śledzić decydujące rozstrzygnięcia PGE Ekstraligi, eWinner 1. Ligi oraz 2. Ligi Żużlowej, a fani koszykówki sprawdzą, jak w lidze NBA radzi sobie Jeremy Sochan i jego San Antonio Spurs.
Z pakietu można korzystać na dwóch urządzeniach w tym samym momencie, dzieląc konto z osobą towarzyszącą. Wtedy cena pakietu wyniesie tylko 20 złotych na osobę.
Kampania jest kolejną odsłoną platformy komunikacyjnej Canal+, która swoją premierę miała w zeszłym roku. Bohaterami spotów są w dalszym ciągu sympatyczne psiaki - Mafia i Koleś, którym głosu użyczyli Kamila Baar i Czesław Mozil.
© 2024 InfoMarket