Jej celem jest połączenie osiągnięć Hisense w segmencie Laser TV z wieloletnim doświadczeniem marki Leica w zakresie tworzenia i produkcji dobrej jakości obiektywów do projektorów, aby tworzyć innowacyjne rozwiązania w segmencie laserowych odbiorników z projekcją krótkiego rzutu.
Hisense jest liderem w branży Laser TV, posiada 1700 patentów związanych z konstrukcją i produkcją tych urządzeń. Od 2014 r., kiedy firma jako pierwsza wprowadziła Laser TV na rynek telewizorów komercyjnych, nieustannie pracuje nad ich rozwojem. Z kolei Leica Camera AG to kultowa marka, która tworzy unikalną technologię optyczną. Już ponad 50 lat temu w ofercie firmy znalazła się linia Leica Pradovit, początkowo jako obiektyw analogowy, a następnie cyfrowy. Efekty współpracy technicznej między firmami będzie można podziwiać już podczas wrześniowych targów IFA w Berlinie, gdzie Leica Camera AG zaprezentuje pierwszy telewizor z projektorem krótkiego rzutu – Leica Cine 1.
Technika laserowa cieszy się coraz większą popularnością wśród konsumentów. Od stycznia do czerwca przychody ze sprzedaży telewizorów z projektorem krótkiego rzutu przekroczyły 15 mln dolarów na całym świecie, co stanowi wzrost o 124,54 proc. rdr. – Kino domowe to dynamicznie rozwijający się rynek, a rozszerzenie oferty produktów marki Leica w tym segmencie to szansa, by zachwycić nowych klientów produktami klasy premium. Hisense, jako lider technologiczny i rynkowy w systemach Laser TV, jest idealnym partnerem do tego, aby przyspieszyć rozwój rynku kina domowego Leica w oparciu o bogate doświadczenie w przetwarzaniu obrazu 4K i „inteligentnej” technologii – powiedział Matthias Harsch, dyrektor generalny Leica Camera AG.
© 2024 InfoMarket