Swoją działalność na polskim rynku, z miesiąca na miesiąc dynamicznie rozwija firma Ultimate Products Global Sourcing (UPGS). Angielskie przedsiębiorstwo to jeden z czołowych dystrybutorów małego AGD elektrycznego i nieelektrycznego na Wyspach Brytyjskich i jeden z kluczowych dostawców drobnego AGD w Europie.
W ofercie Ultimate Products znajdziemy tak uznane marki jak Salter, Progress, Petra czy Beldray. Firma jest także dystrybutorem garnków, patelni oraz akcesoriów znanej już doskonale nad Wisłą marki Russell Hobbs. Jako jeden z rynkowych liderów drobnego AGD, UPGS, konsekwentnie wprowadza do oferty szereg innowacyjnych produktów, których wyznacznikami są szeroka i nad wyraz wszechstronna oferta, dobra jakość i funkcjonalność produktów oraz szybki proces wdrażania i logistyki zamówień.
– Polscy konsumenci są niezwykle wymagający. Jestem jednak głęboko przekonany, że oferta marek UPSG znajdzie na polskim rynku szerokie grono odbiorców. Nasze produkty wyróżniają się bowiem znakomitym stosunkiem jakości do ceny, ale także wyjątkową, brytyjską szkołą designu – powiedział Tomasz Rudzik, dyrektor sprzedaży UPGS w Polsce.
Salter to najstarsza brytyjska marka artykułów gospodarstwa domowego oraz lider rynku wag kuchennych i łazienkowych. Warto w tym miejscu podkreślić, że to właśnie Salter wynalazł mechaniczną wagę kuchenną. Historia marki sięga 1760 r. Dziś brand ten oferuje pełen przekrój produktów kuchennych – zarówno AGD elektryczne, jak i nieelektryczne oraz szeroką gamę urządzeń do ochrony zdrowia.
Korzenie brytyjskiej marki Beldray sięgają 1872 r., kiedy to zaczęła działalność jako firma rodzinna. Dziś, 150 lat później, wciąż wprowadza na rynek nowe i innowacyjne produkty. Beldray prezentuje wyjątkowe serie urządzeń o spójnym wzornictwie. W ofercie znajdziemy takie produkty jak bezprzewodowe odkurzacze, żelazka, parownice czy suszarki do ubrań i deski do prasowania.
Marka Petra może pochwalić się ponad 50-letnim doświadczeniem na rynku. W jej ofercie znajdziemy między innymi urządzenia do pielęgnacji podłóg, dbania o odzież czy kuchenny sprzęt elektryczny.
Więcej o firmie UPGS, jej markach i planach rozwoju na polskim rynku w kolejnych wydaniach „InfoProduktu”.
© 2024 InfoMarket