W Warszawie w Centrum Praskim Koneser odbyła się prezentacja najnowszej linii telewizorów ULED, QLED, Mini LED ULED, OLED i Laser TV. Premierę miały też oficjalne dwa modele wprowadzane z okazji FIFA World Cup 2022, których marka Hisense jest głównym sponsorem.
Prezentacje rozpoczęła Karolina Kłopotowska, deputy general manager, która przybliżyła historię marki Hisense i jej osiągnięcia. Hisense jest czwartą, co do wielkości marką telewizorów na świecie i marką nr 1 w tym segmencie w Chinach. W 2018 roku Hisense przejął Gorenje, czołowego producenta AGD w Europie i tym samym znacznie poszerzył portfolio swoich produktów. Jest producentem TV, elektroniki użytkowej i sprzętu AGD, w tym m.in. lodówek, pralek i klimatyzatorów, którego produkty są dostępne na 6 kontynentach. Firma posiada swoje oddziały w 54 państwach, ma 16 centrów badań i rozwoju oraz 16 fabryk w różnych częściach świata.
Konrad Areseniuk vp of sales brown goods zaprezentował zalety najnowszych telewizorów. Hisense jest pionierem w dziedzinie telewizji laserowej – firma jako pierwsza na świecie wprowadziła Laser TV – produkt z funkcjami TV krótkiego rzutu i systematycznie pracuje nad ulepszaniem tej technologii. Wrażenie zrobił flagowy Laser TV L9G 4K dostępny z ekranami 100 lub 120 cali. Do tworzenia obrazy wykorzystywane jest światło laserowe o zakresie kolorów (107 proc. BT 2020), którego odbite od ekranu jest przyjazne dla oczu. Laser TV jest oficjalnym telewizorem FIFA World Cup w Katarze.
Drugim oficjalnym telewizorem na FIFA World Cup 2022 są jest ULED (Ultra LED 4K) U7HQ (w wersji 65 i 55 calowej). Ma on wiele funkcji przydatnych do odtwarzania sportu – wyświetlacz z kropkami kwantowymi, doskonale odwzorowującymi kolory, 120 Hz i złączami HDMI 2.1. z certyfikatem IMAX Enhanced Dolby Vision IQ i Dolby Atmos. Polecany jest też do gier, funkcja Game mode pro. Hisense chce konkurować także na rynku telewizorów OLED. Zaprezentowano telewizory OLED A9H i A85H. Uwagę dziennikarzy zwrócił 65-calowy A9H OLED 4K, który zapewnia poza doskonałym obrazem, przede wszystkim doskonały, przestrzenny dźwięk. W systemie audio 3.1.2 z subwooferem i techniką Sonic Screen, dźwięk nie tylko otacza przestrzeń, ale również wydobywa się z ekranu.
We wszystkich telewizorach zastosowano najnowszą wersję systemu operacyjnego VIDDA, który powoduje szybkie działanie funkcji smart TV i zarządzanie aplikacjami multimediów. Na pilocie umieszczono aż 12 przycisków umożliwiających szybkie dotarcie do popularnych serwisów VoD Netflix, Disney+ i aplikacji.
© 2024 InfoMarket