„Kwiaty za elektrograty” to cykliczna i ciesząca się ogromną popularnością akcja prowadzona we wszystkich sklepach sieci Castorama. W wiosennej edycji sieć zebrała 379 ton elektronicznych i elektrycznych odpadów, które w bezpieczny sposób zostają poddane utylizacji.
Akcja „Kwiaty za elektrograty” odbyła się we wszystkich sklepach Castorama, Castorama Smart i Brico Depot w Polsce. Klienci, którzy przynieśli zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny, otrzymali w zamian piękne bratki. Sieć kolejny raz promowała postawy proekologiczne i zachęcała klientów, żeby w realny sposób wpłynęli na zmniejszenie liczby elektrośmieci na wysypiskach. Wśród zebranych przedmiotów znalazły się m.in. sprzęt RTV/AGD, narzędzia, baterie czy telefony.
– Akcja wciąż cieszy się dużą popularnością wśród naszych klientów. To dla nas ważne, aby zwiększać świadomość o segregacji zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, a wyniki tegorocznej edycji potwierdzają, że wciąż istnieje potrzeba, aby promować właściwe gospodarowanie elektroodpadami. Klienci czekają na naszą akcję, którą z pewnością będziemy kontynuować – powiedział Paweł Świętochowski, kierownik ds. relacji biznesowych i odpowiedzialności społecznej.
Kampania Castoramy „Kwiaty za elektrograty” ma na celu zmniejszenie ilości niebezpiecznych odpadów wyrzucanych do zbiorników komunalnych przez zwiększenie selektywnej zbiórki zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego. Partnerem akcji jest Organizacja Odzysku Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego Auraeko. Edukacyjny wymiar akcji jest jednocześnie zaproszeniem do bezpośredniego działania dla ludzi. Uświadamia o potencjalnych zagrożeniach wynikających z nieodpowiedniego segregowania odpadów niebezpiecznych, jak również aktywnie wspiera i aktywizuje wszystkich chętnych w działania związane z dbaniem o środowisko naturalne.
© 2024 InfoMarket