Na podstawie nowych badań Transparency Market Research szacuje, że globalny rynek małego sprzętu AGD osiągnie do 2030 r. wartość 61,8 mld euro, rozwijając się w tempie CAGR wynoszącym 5,8 proc. w okresie prognozy od 2020 do 2030 r.
Firma badawcza twierdzi, że czynniki takie jak powiększająca się populacja klasy średniej, wzrost zamożności i lepsze towary prawdopodobnie będą napędzać światowy rynek małego AGD w nadchodzących latach.
Anurag Singh, dyrektor generalny Transparency Market Research, mówi, że urbanizacja i szybka industrializacja odgrywają ważną rolę w pobudzaniu wzrostu gospodarczego na całym świecie.
– Tendencja polegająca na kupowaniu urządzeń wielofunkcyjnych w celu zastąpienia urządzeń konwencjonalnych prawdopodobnie wesprze rozwój światowego rynku małego sprzętu AGD – powiedział Anurag Singh. – Wraz z rozwojem sztucznej inteligencji w urządzeniach do czyszczenia podłóg branża małego sprzętu AGD przechodzi znaczną transformację. Sztuczna inteligencja rozpoznaje typowe bariery zatrzymujące roboty, a inteligentna technika robotów odkurzających pozwala na bardziej bezproblemowe czyszczenie podłóg niż wcześniej – dodał.
Wyciskanie soków pozostaje popularną czynnością, częścią zdrowego stylu życia. Anurag Singh dodał, że soki tłoczone na zimno stają się coraz popularniejsze wśród milenialsów i są jednym z głównych motorów wzrostu światowego rynku małego AGD.
– W rezultacie producenci małego sprzętu AGD zwiększają swoje możliwości badawczo-rozwojowe, aby stosować odpowiednio wydajne silniki w sokowirówkach i wyciskarkach, które oszczędzają energię – powiedział Anurag Singh.
© 2024 InfoMarket