Detaliści z całego świata deklarują, że chętnie wezmą udział w targach IFA 2022, ponieważ muszą przygotować się na nowe oczekiwania konsumentów w przyszłości po pandemii.
Dla wielu największych na świecie detalistów i grup dystrybucyjnych targi IFA 2022 w Berlinie będą pierwszą okazją do kontaktu na pełną skalę z markami i producentami z branży elektroniki użytkowej i AGD. Zapowiedziane na 2 – 6 września wydarzenie odbywa się w okresie, gdy producenci i marki przygotowują się do wprowadzenia nowej generacji innowacyjnych usług i urządzeń zoptymalizowanych pod kątem świata, w którym dom zyskał nowe znaczenie i gdzie wiele osób podąża za nowymi, hybrydowymi wzorcami pracy.
Przedstawiciele sieci detalicznych zadeklarowali zespołowi IFA, że w tym roku chętniej niż kiedykolwiek przyjeżdżają do Berlina, ponieważ chcą mieć pewność, że wzrost popytu w ciągu pierwszych 18 – 24 miesięcy pandemii nie będzie jednorazowym wydarzeniem, które osłabnie w nadchodzących miesiącach. Aby utrzymać tempo, chętnie koncentrują swoje działania marketingowe i nawiązują kontakt zarówno z markami, jak i konsumentami.
Tymczasem marki technologiczne wiedzą, że ich zespoły w centrali są fizycznie odcięte od większości kluczowych partnerów, klientów i mediów od ponad dwóch lat. W niektórych regionach rygorystyczne ograniczenia dotyczące podróżowania prawie uniemożliwiły odbudowanie kontaktów osobistych i organizowanie spotkań twarzą w twarz. Sprawia to, że potrzeba ostatecznego ożywienia kontaktów i odbudowy kapitału społecznego jest jeszcze bardziej nagląca.
– IFA Berlin 2022 nie może nadejść w lepszym czasie: nasze wydarzenie daje markom i sprzedawcom detalicznym bardzo potrzebną i idealnie zsynchronizowaną platformę do rzeczywistego życia na dużą skalę, aby ponownie ożywić połączenie między przemysłem, partnerami detalicznymi i konsumentami na całym świecie – mówi Jens Heithecker, IFA executive director and executive vice president Messe Berlin Group. – W tym roku IFA wznowi swoją rolę jako kluczowa platforma dla globalnego handlu. Ze wszystkich rozmów z naszymi partnerami detalicznymi wiemy, że potrzebują i chcą przyjechać na IFA – w tym roku bardziej niż kiedykolwiek.
© 2024 InfoMarket