Założona w 1998 r. firma Stalco z początkiem br. rozpoczęła rebranding i zmieniła swój logotyp. Nowe logo przyciąga wzrok prostą i atrakcyjną formą, która koresponduje z liniami produktowymi marki.
Podejmując decyzję o zmianie, firma kierowała się przede wszystkim ułatwieniem postrzegania jej brandów i ich pozycjonowania na rynku. Zmiany będą kompleksowe i obejmują pełną identyfikację wizualną marki. Firma zdecydowała się odświeżyć całościową warstwę graficzną, począwszy od logotypu, przez oznakowanie regałów, floty samochodowej, reklamy, na produktach i ich opakowaniach kończąc. Zmiany dotyczą przede wszystkim nowego podziału na trzy linie produktowe: zieloną – Stalco dla hobbystów oraz wykonawców poszukujących dobrej jakości produktów o wysokich parametrach za stosunkowo niewygórowaną cenę, czarną – Stalco Perfect, kierowaną do profesjonalistów, oraz limonkową – Stalco Garden ze sprzętem ogrodowym. Mają za zadanie rozwiać wątpliwości związane z określeniem jakości produktów oraz grupy docelowej.
Ważną przesłanką do przeprowadzenia rebrandingu były także liczne sugestie dotyczące od wielu lat niezmienionej graficznie konstrukcji logotypu, która obecnie, w nowej formie, podąża za nowoczesnymi trendami rynkowymi. Dodatkowo bardzo istotnym aspektem było mocne zaakcentowanie w linii czarnej nazwy Stalco, która do tego momentu stanowiła jedynie drobny element konstrukcji logo Stalco Perfect. Tożsamy zabieg przeprowadzony został w linii Stalco Garden.
Działania związane z rebrandingiem, oczywiście, wymagają czasu oraz nakładów. Dlatego firma oferuje pełne wsparcie swoim partnerom biznesowym w tym zakresie.
© 2024 InfoMarket