iROBOT

Po raz trzeci wsparł WOŚP

Po raz trzeci

Już od trzech lat iRobot prezentuje jedyną w swoim rodzaju wersję robota odkurzającego Roomba, którą przekazuje na licytację Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tegorocznej edycji do współpracy został zaproszony Oskar Zięta – projektant i architekt, którego prace są rozpoznawalne na całym świecie.

Przygotowany przez Oskara Ziętę niepowtarzalny model iRobot Roomba j7+ został stworzony w kolorystyce rubinowej, a jego wyjątkowość podkreśla personalizowany grawer. Na urządzeniu możemy dostrzec trzydzieści serduszek połączonych ze sobą, co symbolizuje 30. edycję finału WOŚP. Na stacji dokującej Clean Base, która jest dołączona do robota, indywidualny charakter urządzenia podkreśla autograf Oskara Zięty. Unikatowy model Roomba j7+ został wystawiony na aukcję w serwisie allegro.pl. Osiągnął tam kwotę 6766 zł, która wsparła zbiórkę 30. finału WOŚP na okulistykę dziecięcą.

Wszystkie personalizowane elementy urządzenia zostały wykonane w autorskiej technologii obróbki stali. Dzięki temu metal użyty do produkcji zachowuje swoje unikalne właściwości. Stal została dodatkowo pokryta lakierem, co daje charakterystyczny efekt lustra – znany z kultowych prac projektanta. Wyjątkowa mieniąca się barwa to również zamierzony efekt – w zależności od tego, pod jakim kątem patrzymy na urządzenie, zmienia ono swoją strukturę. Akcji towarzyszyły film i sesja zdjęciowa.

Robot sprzątający iRobot Roomba j7+ uczy się optymalnego sposobu poruszania i zapamiętuje określone pomieszczenia oraz przedmioty, aby odkurzać jeszcze efektywniej z każdym cyklem pracy. Dzięki współpracy z aplikacją iRobot Home, opartej o środowisko Genius, Roomba j7 nie tylko poznaje dom, ale też reaguje na zdarzenia w czasie rzeczywistym dzięki nawigacji PrecisionVision. Dzięki temu może rozpoznawać przeszkody, takie jak buty, skarpety, przewody i nieczystości pozostawione przez zwierzęta domowe, i identyfikować inne przeszkody, aby efektywnie je omijać. Dzięki „inteligentnym” rozwiązaniom robot poznaje preferencje użytkowników i dostosowuje się do nich, by jeszcze skuteczniej sprzątać dom za sprawą spersonalizowanych sugestii.

Po raz trzeci

Fot. Anna Pabijańczyk

2022-03-15
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket