W lutym 2022 r. odbyły się największe targi w Ameryce Północnej – The Kitchen & Bath Industry Show (KBIS), organizowane w Orlando na Florydzie. Grupa Amica wzięła w nich udział po raz pierwszy, prezentując nowoczesne rozwiązania z gamy sprzętu grzejnego: kuchni wolnostojących, piekarników, płyt i okapów. Rynek amerykański jest jednym z rozważanych kierunków eksportowych największego polskiego producenta AGD.
Targi Kitchen & Bath Industry Show (KBIS) to największa impreza w Ameryce Północnej poświęcona wszystkim obszarom projektowania kuchni i łazienek. KBIS, we współpracy z National Kitchen & Bath Association (NKBA), tworzy interaktywną platformę promującą najnowsze produkty branżowe, trendy i technologie setek wystawców. Do ich grona w 2022 r. dołączyła grupa Amica, która zaprezentowała swoje najnowocześniejsze rozwiązania, dobrze znane dotychczas konsumentom na rynku europejskim i azjatyckim.
– Rynek amerykański interesuje nas już od pewnego czasu i jeśli chcemy myśleć o biznesie za oceanem, to obecność na targach w Orlando jest świetną okazją do pokazania naszego portfolio. Liczymy na dobre przyjęcie i nawiązanie ciekawych kontaktów biznesowych – mówi Alina Jankowska-Brzóska, wiceprezes zarządu grupy Amica.
Jednym z promowanych przez grupę Amica rozwiązań był system BakingPro, który dzięki zastosowaniu nowej konstrukcji komory gwarantuje równomierną dystrybucję ciepła w całym piekarniku. Odwiedzający stoisko producenta mogli poznać także płyty grzejne z funkcją AutoBridge oraz z Hob&Go, czyli automatycznym wykrywaniem naczynia na powierzchni płyty. Uzupełnieniem portfolio są ciche okapy sterowane gestami.
Każdego roku targi KBIS odwiedzają tysiące wykwalifikowanych projektantów kuchni i łazienek, projektantów wnętrz, dilerów, architektów i przedstawicieli showroomów. Wspólnie z NAHB International Builders Show (IBS) współtworzą Design & Construction Week, przyciągający ponad 60 tys. profesjonalistów z branży projektowania i budownictwa.
© 2024 InfoMarket